C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de cogneuz dans 7FMR 
24 attestations 
 Page /3 

[1] Mais que ne soie cogneuz, De li feray ma volenté: Si la tendra plus en vilté Mon seigneur, lors que il savra Que pucelle pas ne sera. (Mir. femme roy Port., c.1342, 173)
[2] Pére des cieulx, puis que me voy Estre seul ici sanz convoy Et que j'oy dire c'on me nommeUn saint homme et un saint preudomme, Ce nom ne vueil point acepter, Mais m'en vueil aler sanz doubter Si loin, que se je sui veuz, N'y seray je point cogneuz. (Mir. st Alexis, 1382, 341)
[3] Comme les crestiens qui estoient mors furent cogneuz de leurs parens et subgetz et comment ilz furent enssevellis le .VIe. chappitre. (BAGNYON, Hist. Charlem. K., c.1465-1470, 213)
[4] VEUS LESQUELES confessions, les dessus diz conseillers furent d'oppinion, attendu l'estat dudit Jehan Restis, et les delis par lui commiz, cogneuz et confessez, avec la reiteracion et perseveracion par lui fais, que icellui prisonnier, comme traytres du roy et larron, fust punis, c'est assavoir: trainé, decolé, et le corps et teste d'icellui pendu à la justice du roy nostre sire. (Reg. crim. Chât., I, 1389-1392, 125)
[5] Oudart de Fontenoy, Miles de Rouvroy, Gerat de La Haye et Robert de Pacy, examinateur oudit Chastellet, fut fait venir et attaint en jugement sur les quarreaux Robinet de Gournay, prisonnier oudit Chastellet, cy-dessus nommé, lequel, après ce qu'il ot juré et par serment qu'il diroit verité des crimes et larrecins par lui fais, commis et perpetrez, cogneut que il n'estoit record qu'il eust fais autres cas que ceulx qui par lui furent cogneuz et confessez jeudi derrerement passé. (Reg. crim. Chât., I, 1389-1392, 136)
[6] tous lesquelz, attendues les reiteracions, multiplicacions et valeur des larrecins par ledit prisonnier cogneuz et confessez par plusieurs foiz, cy-dessus escrips; (Reg. crim. Chât., I, 1389-1392, 149)
[7] Et ne sera jà sceu ou prouvé contre lui que aucun autre fait ou crime il ait commis, en quelque maniere que ce soit, que ceulx dessus dis, par lui cogneuz, requerant que de ce ledit lieutenant voulsist de lui avoir pitié et lui extendre sa grace. (Reg. crim. Chât., I, 1389-1392, 227)
[8] Tous lesquelz, veu l'estat et personne d'icellui prisonnier, qui a continué et frequenté rouste de gens d'armes, lesdiz larrecins, et reiteracions d'iceulx, par lui fais et cogneuz, et la traïson par lui commise contre sondit maistre, en rompant sondit coffre, delibererent et furent d'oppinion que, pour savoir par sa bouche la verité des autres crimes et deliz faiz et commiz par ledit prisonnier, il feust mis à question. (Reg. crim. Chât., I, 1389-1392, 227)
[9] et que, pour occasion desdiz crimes par eulx cogneuz, ilz estoient ordonnez estre mis ès prisons dudit office que l'en appelle oubliete. (Reg. crim. Chât., I, 1389-1392, 256)
[10] Et après plusieurs variacions et propos par lui faiz et cogneuz sur la maniere de sadite tonsure, et quant il la print premierement, cogneut et confessa, sans aucune force ou contrainte, que, quelques variacions ou denegacions que faites eust, verité est tele qui ensuit: c'est assavoir, que pour ce que samedi darrenierement passé ot XV jours ou environ, que ledit Jehan Petit, en l'ostel duquel il avoit demouré par l'espace de IIJ mois ou environ, en ladite ville de Saint-Denis, le trouva en la cité de Paris, en la rue de la Viez-Peleterie, et lui dist et requist que lesdiz deux hannaps d'argent par lui perdus, et prins par icellui prisonnier en son hostel, si comme l'en lui avoit dit, il li voulsist rendre et restituer; (Reg. crim. Chât., I, 1389-1392, 295)

24 attestations 
 Page /3 
Fermer la fenêtre