C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de cloye dans 7FMR 
1 attestations 
 Page /1 

[1] Cedit jour, à environ XIJ heures à midi, messire Pierre des Essars, chevalier, nagueres prevost de Paris, souverain maistre des finances du Roy nostre Sire, et souverain maistre des Eaues et Forests, et grant bouteillier de France, et qui puiz IIJ ans en ça avoit eu la plus grant auctorité devers le Roy nostre Sire, messeigneurs le Dauphin et le duc de Bourgoigne et la bonne ville de Paris, es armées faictes pour cause des descors d'entre nos seigneurs de France, a esté mené depuiz le Palaiz royal, où il avoit esté prisonnier par aucun temps mesme puiz environ le paquerel jusques à present en la grosse tour, sur une cloye atachée à la queue d'une cherrette jusques devant l'ostel de la Coquille en la grant rue S. Deniz, et de là miz en ladicte charrette et mené es Hales de Paris en grant compaignie, tant de cheval que de piet, et es dictes Hales a esté decapité par la sentence ou condempnation de certeins commissaires ordonnez et deputez à cognoistre dudit des Essars et d'autres qui avoient esté prins avecques lui à Paris. (BAYE, II, 1411-1417, 116)
[2] Et, entre autres dommages, ladicte riviere vint si grande à ung village nommé Cloye, et en ung hostel ilec estant qui est à l'evesque de Meaulx, qu'elle en emporta toute la massonnerie dudevant dudit hostel, où il y avoit deux belles tours nouvellement basties, dedens lesquelles y avoit de belles chambres bien natées, voiriées, garnies de litz, tapisserie et autres choses, que tout emporta ladicte riviere. (ROYE, Chron. scand., I, 1460-1483, 12)
[3] Item, confessa que, demi-an avoit ou environ, il ouvry à force l'uys de l'ostel d'une bonne femme demourant à Cloye, ouquel hostel il entra, et, en une huche qui estoit dedens, print et embla plusieurs pieces de linge, ne se recorde quelles, qui bien valoient VJ frans; (Reg. crim. Chât., I, 1389-1392, 223)

Fermer la fenêtre