C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de clore dans 7FMR 
8 attestations 
 Page /1 

[1] Et toutdis les costioient les François qui avoient grande entente de euls clore la voie dou pont. (FROISS., Chron. D., p.1400, 441)
[2] Et qant il furent tout assamblé, ils parlementerent ensamble pour sçavoir conment il s'ordonneroient, car il veoient et sentoient que li iviersaproçoit, et que dedens Hainbon il estoient pourveu et rafresqui de bonnes gens d'armes et d'archiers, et estoit la ville et li chastiaus tres fort, et lor pooient venir tous les jours pourveances par mer, lequel pas on ne lor pooit clore, se force de navie ne le faisoitsus la mer. (FROISS., Chron. D., p.1400, 555)
[3] Et encores, pour euls clore et tolir le pasde la mer, il fist faire et carpenter un chastiel hault et grant de lons mairiens et de gros, lesquels on aloit coper en la forest de Boulongne, et a force de gens les dis mairiens on amenoit et a force de cevaus a Wisan ou la priés, et estoient la bouté dedens la mer etaconvoiiet jusques sus le sabelon devant Calais. (FROISS., Chron. D., p.1400, 824)
[4]Et vous, la gente Saulcissiere [dit la belle Heaumière], Qui de dancer estes adestre, Guillemete la Tappiciere, Ne mesprenez vers vostre maistre : Tost vous fauldra clore fenestre ; (VILLON, Test. M., 1461-1462, 58)
[5] En cel estat, sans moi mouvoir Fui un grant tamps le nuit, pour voir, Tenant le cief sus l'orillier Pour mieuls entendre et orillier Les douls oiselés que j'ooie, Car endormir ne me pooie :Tant estoie plains de leur glore Que mi oel ne pooient clore. (FROISS., Pris. am. F., 1372-1373, 115)
[6] Tantost comme est dedens entré, il fait ouvrir les portes de ce temple a tous vices et clore a toutes vertus. (GERS., Purif., 1396-1397, 65)
[7] Giges descendi au fons de ceste fosse, entra en la caverne en laquele il trouva ung grant et puissant cheval de cuivre qui avoit aux flans huys que l'on pouoit clore et ouvrir. (FILLASTRE, Traité Conseil H., c.1472-1473, 209)
[8] Et, pour clore mes allegations plus peremptoirement, lisez le commencement de la lignie Charles Martel qui fut Roy de France; (LA MARCHE, Mém., I, c.1470, 114)
[9] Or est Noël venu son petit trac, Sus donc aux champs, bergères de respec : Prenons chacun panetière, et bissac, Flûte, flageol, cornemuse, et rebec : Ores n'est pas temps de clore le bec, Chantons, sautons, et dansons ric à ric : Puis allons voir l'enfant au pauvre nic, Tant exalté d'Hélie, aussi d'Énoc, Et adoré de maint grand roi, et duc : S'on nous dit nac, il faudra dire noc : Chantons Noël tant au soir, qu'au déjuc. (R014, 261)

Fermer la fenêtre