C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de ciaus dans 7FMR 
4 attestations 
 Page /1 

[1] Si pri Dieu que ciaus confort Qui y penront exemplaire. (MACH., Les lays, 1377, 308)
[2] n'elle ne me lait plaire Qu'à ciaus qui ont l'esperit à toute heure Triste, dolent, qui larmes de sanc pleure. (MACH., Bal., 1377, 557)
[3] Or est nez nostres jouvenciaus, à qui li dieux qui est en ciaus Doint grace, honneur et bonne vie. (MACH., P. Alex., p.1369, 5)
[4] Mais quant je l'ai bien avisé, Je meïsmes ai devisé, Avoec ce que nouviaus se moustre, Qu'on le pooit bien porter oultre, Toutes fois mais qu'a ciaus il plaise Qui l'oront, et ce soit leur aise. (FROISS., Pris. am. F., 1372-1373, 162)
[5] Et prumiers pour oster et eskiver toute matere de plait et de riot qui se porroient mouvoir et naistre après men trespas entre chellui ou ciaus qui se vaurroit ou vorroient dire estre mes hoirs ou mi hoir d'une part et Philippe Le Conte, men mari, et mes executeurs, tant conjointement comme divisement, d'autre part et que pais soit et demeure nourrie entre yaus a tous jours, je par amiaule acort, advis, inventaire et parchon, fais et elus entre mi et le dit Philippe, men mari, loiaument et justement de tous les biens muebles quelconques que nous avons et poons avoir ad present communs ensanle, ay pris et recongnois avoir pris pour toute et cele partie de biens muebles qui a mi poent et doivent appartenir contre le dit Philippe, men mari, de tous les biens muebles quelconques que nous avons communs ensanle, trente livres parisis, le robe d'escarlate et autres joyaux ci après declairiez et par mi laissiés, ordenés et devisés, et avec ce tous les profis, issues et revenues de tousmes hiretaiges quelconques pour l'ennee prochaine après le jour de men trespas, toutes lesquelles choses j' ay pris et preng pour me juste partie pour ce mien testament enteriner et acomplir. (8204, 69)

Fermer la fenêtre