C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de ciaulx dans 7FMR 
7 attestations 
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[1] L'autre dit: " L'en vint desservir Et oster tables et tretiaulx, Qu'assez en y avoit de ciaulx Qui n'avoient but ne mangié. (DESCH., M.M., c.1385-1403, 51)
[2] Telz menestrelz ne telz heraulx, Qui sont racine de touz maulx, Leur instrument ne jougleour N'ont pas plu a Nostre Seignour: Mieulx leur vausist que leurs mantiaux Eussent esté donnez a ciaulx Qui longuement les ont servis, Ou endementiers qu'ilz sont vis, En eussent leurs estas tenus, Ou que les povres membres nus De Nostre Seigneur Jhesucrit En eussent petit a petit Esté couvert et sustentez, Que les donner aux menestrez Et aux heraulx, qui trop sont riches. (DESCH., M.M., c.1385-1403, 52)
[3] Et civilement sont pandus Aux bourses des officiaulx, Et s'en y a pluseurs de ciaulx Qui tiennent bien en leur maison Femmes com vaiches a moison, Et scevent qu'ilz en doivent rendre: Pour ce s'enhardissent du prandre. (DESCH., M.M., c.1385-1403, 159)
[4] Mais cellui qui contemplera Par desir les celestiaulx Biens de Dieu, il sera de ciaulx Qui en douces larmes fondront Et a Dieu se convertiront Et osteront du grant peril Du fleuve mondain ort et vil, Incertain, vuid et decourable, Chascun jour estrange et muable, Et prandra le flum de Jourdain, C'est paradis le souverain, Du quel l'Esperit saint influe Sur pluseurs sa grace et afflue, Mais qu'ilz la saichent retenir Par bonnes oeuvres maintenir. riches. (DESCH., M.M., c.1385-1403, 207)
[5] Car, aussi com par le buvraige Se purge l'ardeur et la raige Que l'omme a dedans les bouiaulx, Semblablement se purgent ciaulx Par confession nette et pure De l'orde pensée et obscure Et du touchement des pechiez Dont ilz sont dedenz entechiez, Car tousjours par chose contraire Fault maladie des corps traire. (DESCH., M.M., c.1385-1403, 238)
[6] Or est science la seconde, Qu'eurent Athenienciens: Resgarde es livres anciens, En Ethiques et Polletiques Ou il a fais moult autentiques Pour le commun gouvernement Des cités et l'ordonnement De vivre, toute pollicie Qui lors estoit trop esclipcie, S'Aristote n'y eust ouvré, Qui a par son sens recouvré Le peuple de vivre a raison En gouvernement de maison, Seneques, Platons, Ypocras,Boeces, Virgiles, Esdras Et autres phillosophes grans, Qui de cerchier furent engrans Les secrez de toute nature Au bien d'umaine creature, Pour ce que ne fussion de ciaulx Qui usent des meurs bestiaux, Et que nous sceussions gouverner Nostre nature et ordonner Si bien que noz corps peussent vivre, Et fussion des excès delivre, Qui contre les complections Sont de nos corps destructions, Et que nostre eage fust menez Jusqu'au temps qui nous est donnez Selon Dieu et selon nature, Par le bien de leur escripture. (DESCH., M.M., c.1385-1403, 260)
[7] Et nous dit Pietre le Canare qu'ilz nous donroient de l'yaue fresche, et nous fit venir des pourciaulx ciaulx qu'ilz nous devoient donner, et mist une embuche. (6206, 223)

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