C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de churent dans 7FMR 
5 attestations 
 Page /1 

[1] En une cité, pres de Romme, Fouldres horribles, a grant somme, Churent, si grans qu'en pluseurs pars Firent les murs par terre espars ; (CHR. PIZ., M.F., III, 1400-1403, 209)
[2] Des nues, en celle saison, Briseures de poz, a foison, Churent, tant qu'en furent couvers Tous les chemins et les bledz vers ; (CHR. PIZ., M.F., IV, 1400-1403, 5)
[3] " Lors churent en conclusion Que le fil qui avoit esté Mariez, n'avoit c'un esté, En jugast, et que sa sentence Fust tenue sanz nulle offence. (DESCH., M.M., c.1385-1403, 35)
[4] Après ce, furent assemblées les IIJ Chambres, c'est assavoir de Parlement, des Enquestes et des Requestes du Palaiz, et fu faicte election du lieu vacant par le trespas de maistre Ja. Bouju, et combien que les voix de messeigneurs churent sur pluseurs et divers, toutevoie maistre J. Romain eut pluseurs voix. (BAYE, I, 1400-1410, 117)
[5] Oultre ce que dit est, ont esté rompus et destruiz les molins de l'evesque de Paris qui sont dessus le Grant Pont et pluseurs autres, et aussi churent en la riviere grans parties des changes dessus ledit Grant Pont, qui vraisemblablement et selon l'opinion de ceulx qui s'i cognoissent, eust esté abbatu par les glaces, se ne fust les heurs qui rompoient les molins dessusdiz qui sont près et au-dessus, et aussi que les glaçons sont descenduz par ledit pont plus tart plus de XIJ heures que par lesdiz petis pons, pour ce que les glaces qui descendoient de haut ne povoit avoir leur cours devers Saint Pol et devers Greve, pour ce que celle partie estoit ancor gelée, si resistoit audiz glaçons que ne passassent de cel cousté, si faloit que alassent par la partie qui est devers lesdiz petis pons qui estoit plus desgelée et plus expediée d'empeschemens. (BAYE, I, 1400-1410, 217)
[6] Et de fait ceulx qui desobeÿssoient furent de Dieu punis, comme il appert des enfants d'Israel les quelx churent et furent vaincuz en la bataille pource qu'ilz la faisoient contre la voulenté de Dieu, et n'entrerent point en la terre de promission qu'ilz desiroient, comme il appert ou .XXIIIIe. chapitre du livre des Nombres. (7007, 315)
[7] Jusques au choeur du temple me transporte, Mon oeil s'épart au travers de la porte Faite de fleurs, et d'arbrisseaux tous verts : Mais à grand peine eus-je vu à travers, Que hors de moi churent plaintes, et pleurs, Comme en hiver sèches feuilles et fleurs. (R014, 116)

Fermer la fenêtre