C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de chienq dans 7FMR 
4 attestations 
 Page /1 

[1]Et de ce rieule seoient les honmes des chienq pors d'Engleterre, et les consauls des chités et bonnes villes dou pais. (FROISS., Chron. D., p.1400, 232)
[2] et lor donna deus disners et deus soupers moult solempnes, sus chienq jours que il furent la. (FROISS., Chron. D., p.1400, 249)
[3] Et quel trettié que nous faisons ne ferons, nous vous jurons que vous serés gardee de vostre corps, et demorrés chi en ce chastiel ou ailleurs en plus forte place, la ou il vous plaira, et ausourplus nous vous donnons pourveance chienq jours. (FROISS., Chron. D., p.1400, 523)
[4] Par samblant li Espagnol n'en fissent nul compte et parlerent ensamble a Bruges et aillours la ou il se trouverent et se requellierent etatendirent l'un l'autre et se pourveirent moult grandement de tout che qui necessaire estoit pour li desfendre de chanons, de barriaus de fier aguissiés, d'ars, d'arbalestres et d'arbalestriers, et engagierent plus de chienq cens Flamens, François et Hollandois. (FROISS., Chron. D., p.1400, 880)

Fermer la fenêtre