C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de cheli dans 7FMR 
10 attestations 
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[1] Car je fourme un corps si tres able, Si grascïeus et si joli Que vis sera bien a cheli Qu'il ne trouvera la parelle. (FROISS., Par. am., c.1361-1362, 51)
[2] Ou je vous juge et vous ordonne Que toutes en ce feu entrés, Ou celle ou cheli me monstrésQui m'a ma joie et mon bien mort. (FROISS., Pris. am. F., 1372-1373, 90)
[3] et cheli que je vous envoie a present, voelliés le prendre en gré, car je l'ai fet a mon pooir de la plus nouvelle matere que j'aie trouvé entre les anchiiennes hystores dont je soie tant qu'a ores aisiésdel avoir. (FROISS., Pris. am. F., 1372-1373, 103)
[4] Or n'est fortune qui n'aviegne Ne lontains confors qui le cours Ne face alefois grant secours, Et quant on y pense le mains,C'est adont qu'il chiet ens es mains De cheli qui ne s'en prent garde. (FROISS., Pris. am. F., 1372-1373, 145)
[5] Et encor par l'information et requeste de li, je vous pri chierement que toutes lettres, trettiés, balades, virelais que nous avons envoiiet l'un l'autre, vous voelliés rassambler et mettre en .I. volume par maniere de livret et cheli donner nom par quoy on le congnoisse. (FROISS., Pris. am. F., 1372-1373, 163)
[6] ainssi ne peult science proufiter se elle n'est acompaignie de la concorde de chely qui le donne et de cheli qui le recoit». (DAUDIN, De la erudition H., c.1360-1380, 53)
[7] Et comme dist saint Augustin ou quart livre de la Doctrine des christiens : «Cheli qui habonde en foles paroles, de tant plus le doit on fuir comme il se delite estre oÿ». (DAUDIN, De la erudition H., c.1360-1380, 54)
[8] Item saint Denis ou livre des Noms Divins dist que «c'est chose fole et desraisonnable non avoir regart a l'intention de cheli qui parle, mais seulement aux paroles, et n'est pas bien affreant a cheulx qui veullent lire les Escriptures saintes». (DAUDIN, De la erudition H., c.1360-1380, 64)
[9]L'abilité dont de cheli qui estudie doit estre a entendre, comme estre ententif a oÿr ; (DAUDIN, De la erudition H., c.1360-1380, 67)
[10] Contre lesquelz dist Prosper ou livre de la Vie Contemplative ou second chapitre : «Auchuns sont qui pas ne regardent a la raison des choses dittes, mais par mauvaise examination ont plus de regart a la dignité de cheulx qui parlent, et plus avisent cheli qui parle que la chose qu'il dist, et leur desplest a oïr che que pas ne veullent faire ; (DAUDIN, De la erudition H., c.1360-1380, 69)

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