C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de chauffecire dans 7FMR 
4 attestations 
 Page /1 

[1] Ce jour, le prevost de Paris, maistres Jehan Tillart et Jehan Doulsire, ses clers, le seelleur et chauffecire de Chastellet, vindrent en la Chambre de Parlement pour estre interroguez en la matiere des exactions qu'ilz s'efforçoient de lever sur les sergens, qui par l'ordonnance du Roy et des gens de son Conseil avoient renouvellé leurs seremens, par eulz autresfois faiz à cause desdis offices de sergenterie, et avoient prins nouvelles lettres de leursdis offices apres le trespas du roy Charles VIe, nagaires trespassé, desquelles exactions pluiseurs plaintes estoient venues à la Court à l'instance du procureur du Roy et autres. (FAUQ., II, 1421-1430, 87)
[2] Et aussi a defendu audit Tillart que pour une institution il n'exige oultre IIIJ s., et audit seelleur pour lui et le chauffecire que IIIJ solz quousque , etc. . en la matiere des exactions qu'ilz s'efforçoient de lever sur les sergens, qui par l'ordonnance du Roy et des gens de son Conseil avoient renouvellé leurs seremens, par eulz autresfois faiz à cause desdis offices de sergenterie, et avoient prins nouvelles lettres de leursdis offices apres le trespas du roy Charles VIe, nagaires trespassé, desquelles exactions pluiseurs plaintes estoient venues à la Court à l'instance du procureur du Roy et autres. (FAUQ., II, 1421-1430, 87)
[3] Mais j'ay tousjours ouy dire que ung chanceillier peut creer ung chauffecire a la nouvelle venue, et la premiere notairerie et secretairerie qui vaquera le roy la doit donner a la nominacion du chanceiller; (JUV. URS., Nescio, 1445, 450)
[4] Je sçay bien que ou temps passé j'ay veu des difficultez en aucuns desdis drois, specialement du chauffecire etsecretaire, et en disoient aucuns ce qu'ilz vouloient, et encores font, et des gaiges et aultres choses; (JUV. URS., Nescio, 1445, 450)

Fermer la fenêtre