C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de chasce dans 7FMR 
121 attestations 
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[1] En non et en l'oneur de Dieu, creatour et seigneur de toutes choses, et du beneoist son filz Jhesu Christ et du saint Esperit, de toute la sainte trinité et de la vierge Marie et de touz les sainz et saintes qui sont en la grace de Dieu, je Gaston, par la grace de Dieu, surnommé Febus, comte de Foys, seigneur de Bearn, qui tout mon temps me suis delité par espicial en trois choses, l'une est en armes, l'autre est en amours, et l'autre si est en chasce, et, quar des deux offices il y ha heü de meilleurs maistres trop que je ne suy, quar trop de meilleurs chevaliers ont esté que je ne suy et aussi moult de meilleures cheances d'amours ont eu trop de genz que je n'ay, pour ce seroit grant niceté se je en parloye. (GAST. PHÉBUS, Livre chasse T., 1387-1389, 51)
[2] Mes je remet as deux offices d'armes et d'amours, quar ceulz qui les voudront suir a leur droit y aprendront mieulz de fet que je ne le porroye deviser par parole, et pour ce m'en tairay, mes du tiers office, de qui je ne doubte que j'aye nul maistre, combien que ce soit vantance, de celuy vouldray je parler, c'est de chasce, et metray par chapitres de toutes natures de bestes et de leurs manieres et vie que l'en chasce communement, quar aucunes gens chascent lyons, liepars, chevaux et buefs salvaiges, et de cela ne vueil je pas parler, quar poy les chasce l'en, et pou de chiens sont qui les chascent, mes des autres bestes que l'en chasce communement et chiens chascent volentiers entens je a parler pour aprandre moult de gens qui veulent chascier, qui ne le scevent mie fere einsi comme ont par aventure la voulenté. (GAST. PHÉBUS, Livre chasse T., 1387-1389, 51)
[3] Mes je remet as deux offices d'armes et d'amours, quar ceulz qui les voudront suir a leur droit y aprendront mieulz de fet que je ne le porroye deviser par parole, et pour ce m'en tairay, mes du tiers office, de qui je ne doubte que j'aye nul maistre, combien que ce soit vantance, de celuy vouldray je parler, c'est de chasce, et metray par chapitres de toutes natures de bestes et de leurs manieres et vie que l'en chasce communement, quar aucunes gens chascent lyons, liepars, chevaux et buefs salvaiges, et de cela ne vueil je pas parler, quar poy les chasce l'en, et pou de chiens sont qui les chascent, mes des autres bestes que l'en chasce communement et chiens chascent volentiers entens je a parler pour aprandre moult de gens qui veulent chascier, qui ne le scevent mie fere einsi comme ont par aventure la voulenté. (GAST. PHÉBUS, Livre chasse T., 1387-1389, 51)
[4] Mes je remet as deux offices d'armes et d'amours, quar ceulz qui les voudront suir a leur droit y aprendront mieulz de fet que je ne le porroye deviser par parole, et pour ce m'en tairay, mes du tiers office, de qui je ne doubte que j'aye nul maistre, combien que ce soit vantance, de celuy vouldray je parler, c'est de chasce, et metray par chapitres de toutes natures de bestes et de leurs manieres et vie que l'en chasce communement, quar aucunes gens chascent lyons, liepars, chevaux et buefs salvaiges, et de cela ne vueil je pas parler, quar poy les chasce l'en, et pou de chiens sont qui les chascent, mes des autres bestes que l'en chasce communement et chiens chascent volentiers entens je a parler pour aprandre moult de gens qui veulent chascier, qui ne le scevent mie fere einsi comme ont par aventure la voulenté. (GAST. PHÉBUS, Livre chasse T., 1387-1389, 51)
[5] Mes je remet as deux offices d'armes et d'amours, quar ceulz qui les voudront suir a leur droit y aprendront mieulz de fet que je ne le porroye deviser par parole, et pour ce m'en tairay, mes du tiers office, de qui je ne doubte que j'aye nul maistre, combien que ce soit vantance, de celuy vouldray je parler, c'est de chasce, et metray par chapitres de toutes natures de bestes et de leurs manieres et vie que l'en chasce communement, quar aucunes gens chascent lyons, liepars, chevaux et buefs salvaiges, et de cela ne vueil je pas parler, quar poy les chasce l'en, et pou de chiens sont qui les chascent, mes des autres bestes que l'en chasce communement et chiens chascent volentiers entens je a parler pour aprandre moult de gens qui veulent chascier, qui ne le scevent mie fere einsi comme ont par aventure la voulenté. (GAST. PHÉBUS, Livre chasse T., 1387-1389, 51)
[6] Et cest livre j'ay comencié a ceste fin que je vueil que chascuns saichent qui cest livre verront ou orront que de chasce je ose bien dire qu'il peut venir biau coup de bien. (GAST. PHÉBUS, Livre chasse T., 1387-1389, 52)
[7] Donques bon veneour sera sauvé, et en cest monde aura assez de joye, de liesce et de deduit, mes qu'il se garde de deux choses, l'une qu'il ne perde la cognoissance ne le service de Dieu, de qui tout bien vient, pour sa chasce, l'autre qu'il ne perde le service de son maistre ne ses propres besoingnes qui plus li porroyent monter. (GAST. PHÉBUS, Livre chasse T., 1387-1389, 52)
[8] Et, quant il a laissié courre, encore est moins oyseus et doit moins ymaginer en nulz pechiez ne mauvestiez, quar il a assez a fere de chevauchier avec ses chienz et de bien les acompaigner, de bien huer et de bien corner et de regarder de quoy il chasce et de quelz chiens, de bien requerir et redrescier son cerf quant chiens l'ont failli. (GAST. PHÉBUS, Livre chasse T., 1387-1389, 54)
[9] C'est bonne chasce que du cerf, quar c'est belle chose bien quester un cerf, et belle chose le destourner, et belle chose le laissier courre, et belle chose le chacier, et belle chose le rachacier, et belle chose les abais, soient en yaue ou en terre, et belle chose la cuirïe, et belle chose bien l'escorchier et bien le deffere et lever les droiz, et belle chose et bonne la venaison. bestes et de leurs manieres et vie que l'en chasce communement, quar aucunes gens chascent lyons, liepars, chevaux et buefs salvaiges, et de cela ne vueil je pas parler, quar poy les chasce l'en, et pou de chiens sont qui les chascent, mes des autres bestes que l'en chasce communement et chiens chascent volentiers entens je a parler pour aprandre moult de gens qui veulent chascier, qui ne le scevent mie fere einsi comme ont par aventure la voulenté. (GAST. PHÉBUS, Livre chasse T., 1387-1389, 61)
[10]Et il est belle beste et diverse, tant que, regardant toutes choses, je tiens que c'est la plus noble chasce que l'en puisse chascier. (GAST. PHÉBUS, Livre chasse T., 1387-1389, 62)

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