C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de ceux dans 7FMR 
138 attestations 
 Page /14 

[1] Ainsi la divine justice, qui est droicturiere, ne peult souffrir ceux seignieurir sur les hommes qui sont sers a pechié. (CHART., L. Esp., c.1429-1430, 42)
[2] Lez seigneuries qui viengnent par hoirie furent au premier commencés en forme de election, et l'excellence vertueuse de ceux qui furent esleuz lez rendist dignes de tel honneur, et depuis tournerent a leur premier hoir par permission du peuple. (CHART., L. Esp., c.1429-1430, 68)
[3] Ne vois tu que desordonnance a si desreglé celle pollice, que ceux sont duis aux aises privees, et conduitz en la paresseuse negligence, qui sont ordonnés pour travaillier au commun bien, ainsi que s'ilz estoient naiz seulement a boire et a mengier, et le peuple fait pour lez honnourer. (CHART., L. Esp., c.1429-1430, 71)
[4] Aussy as tu leu de ceux qui furent chiefz de la rumeur et achoison de desobeissance; (CHART., L. Esp., c.1429-1430, 76)
[5] Ceste dame ne s'en souffrira pas a tant, ains fera tant que elle parlera ou fera parler - gardee son honneur et celluy de son seigneur - a celluy ou ceux qui auront commis le mesfait ; (CHR. PIZ., Trois vertus W.H., c.1405, 34)
[6] la gardera de parler a ses femmes et a ses servans malgracieusement ne en tençant ne disant villennie, ains les enseignera doulcement et les reprendra de leurs deffaulx accoiseement, les menaçant de les mettre hors s'ilz ne se corrigent, ou de les punir par quelque aultre maniere, mais toutesvoyes le parler d'elle sera tousjours coy et sans villennie dire, car la villenie yssue de bouche de dame ou de quelconques femme retourne plus a elle meismes que a ceux a qui elle la dit ; (CHR. PIZ., Trois vertus W.H., c.1405, 45)
[7] car avecques aultres parla peu devant son partement, et avecques ceux-là conclud pour ce qu'il ne veoit point qu'il peüst mettre la main sur ledict duc de Bourgongne, qu'il se tourneroit de l'autre part quant viendroit l'heure de la bataille. (COMM., II, 1489-1491, 151)
[8] Mais si nostre roy ou ceux qui le veulent eslever ou agrandir disoyent: " J'ay les subgectz si très bons et loyaulx qu'ilz ne me reffusent chose que je leur demandeet suys plus crainct et obéy et servy de mes subgectz que nul autre prince qui vive sur terre et qui plus patientement endurent tous maulx et toutes ruddesses et à qui moins il souvient de leurs dommaiges passéz ", il me semble que cela luy seroit grant loz et diz la verité; (COMM., II, 1489-1491, 218)
[9] et feït mourir tous les bons serviteurs de son feu frère, au moins ceux qu'il peut prendre. (COMM., II, 1489-1491, 233)
[10] Mais si nostre roy ou ceux qui le veulent eslever ou agrandir disoyent: " J'ay les subgectz si très bons et loyaulx qu'ilz ne me reffusent chose que je leur demande et suys plus crainct et obéy et servy de mes subgectz que nul autre prince qui vive sur terre et qui plus patientement endurent tous maulx et toutes ruddesses et à qui moins il souvient de leurs dommaiges passéz ", il me semble que cela luy seroit grant loz et diz la verité; (COMM., II, 1489-1491, 218)

138 attestations 
 Page /14 
Fermer la fenêtre