C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de centz dans 7FMR 
3 attestations 
 Page /1 

[1] FUT COURONNé SEPTANTE QUATREïESME EMPEREUR DES ROMMAINS, L'AN DE NOSTRE SEIGNEUR HUYT CENTZ ET UNG, DE L'EMPIRE DE CONSTANTIN ET DE SA MERE HELENE L'AN VINGT ET UNG, ET DE SON RESGNE SUR LES FRANçOYS L'AN TRENTE TROYZIESME ACOMPLY, QUI SONT ENVIRON QUATRE CENTZ SEPTANTE DEUX ANS APRèS QUE VISANCE, CITé DE TRACE, QUI MAINTENANT EST DICTE CONSTANTINOBLE, FUT EMPLIEE ET AUGMENTEE PAR L'EMPEREUR CONSTANTIN, PREMIER DE CE NOM, EXALTEE ET ADOPTEE POUR CITé CAPITALLE DE L'EMPIRE, ET QUE A ICELLE FUT TRANSLATEE TOUTE LA GLOIREDE LA DIGNITé ROMMAINE ET LE SIEGE DE L'EMPIRE ROMMAIN; (LA SALE, Salade, c.1442-1444, 225)
[2] FUT COURONNé SEPTANTE QUATREïESME EMPEREUR DES ROMMAINS, L'AN DE NOSTRE SEIGNEUR HUYT CENTZ ET UNG, DE L'EMPIRE DE CONSTANTIN ET DE SA MERE HELENE L'AN VINGT ET UNG, ET DE SON RESGNE SUR LES FRANçOYS L'AN TRENTE TROYZIESME ACOMPLY, QUI SONT ENVIRON QUATRE CENTZ SEPTANTE DEUX ANS APRèS QUE VISANCE, CITé DE TRACE, QUI MAINTENANT EST DICTE CONSTANTINOBLE, FUT EMPLIEE ET AUGMENTEE PAR L'EMPEREUR CONSTANTIN, PREMIER DE CE NOM, EXALTEE ET ADOPTEE POUR CITé CAPITALLE DE L'EMPIRE, ET QUE A ICELLE FUT TRANSLATEE TOUTE LA GLOIREDE LA DIGNITé ROMMAINE ET LE SIEGE DE L'EMPIRE ROMMAIN; (LA SALE, Salade, c.1442-1444, 225)
[3]Et primo quarumdem clausularum de litteris Henrici regis Anglie domini Ybernie et ducis Acquitanie sub tali data: Ce fut donné a Londres le lundi prochain devant la feste saint Luc l'euvangeliste l'an de l'Incarnation Nostre Seigneur mil deux centz cincquante neuf ou mois d'octobre, tenores tales sunt: De rechef aprés le decés le conte de Poittiers. (JUV. URS., T. crest., c.1446, 173)
[4] Alors doisaller au palais de ton cueur, et tous ces centz chevaliers, et ton ame mesmement, auront de ton salut congnoissance, car tu es faict bon chrestien et empereur de ton regime spirituel, lequel ton bon ange t'a gardé en representant ta personne quant aux vestemens de vertus, lesquelz il te rend par ses bonnes inspirations, avec le bon prelat par ses bonnes exortations. (S182, 165)
[5] Nous faisons nostre project que par raison elle viendra jusque à deux mil cincq centz escus. (S583, 64)
[6] Nicolas ne vouldroit passer oultre les deux centz ou environ. (S583, 64)
[7] Et de moy, j'aurois à ronger mes ongles en plus de centz passages, si nous ne conferions ensemble pour resouldre d'un commun accord de ce qui seroit bon dire ou omectre. (S583, 84)
[8] Par ce moien il en vouldroit avoir trois centz escus. (S583, 149)
[9] Il est bien certain que se constituant guarant pour la maintenir, à grant poine la donnera-il pour deux centz escus. (S583, 149)
[10] Craignant que cela n'advint, et presumant bien quel est vostre desir, je vous en envoye par luy quattre centz. (S583, 184)

Fermer la fenêtre