C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de celuy dans 7FMR 
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[1] Abraham, justifié par moy, fut si vertueux en creance que il soubzmist la pitié de nature en l'obeissance de la foy, quant il voult sacrifier son filz pour obeir a celuy Dieu qu'il creoit. (CHART., L. Esp., c.1429-1430, 31)
[2] Et puis que es loys et escriptures est la prudence et le sens humain, indigne chose est que celuy demeure non sachant, qui est la vie des loys et l'adrecement du sçavoir du monde. (CHART., L. Esp., c.1429-1430, 74)
[3] Quelle chose peult aider celuy qui nuist a soy mesmez? (CHART., L. Esp., c.1429-1430, 82)
[4] Dame qui portes en toy lez dignités figuratifvez du Saint Esperit, et par sainte simplicité colombine as vertu de divin message a confermer lez creatures en congnoissance du Createur, langue et parolle tresperçans plus que glaives agus pour pervenir jucquez a la division de l'ame joincte au corps sencitivement et de l'esperit eslevé a Dieu par espirituelle graceet feu embrasé de vraye amour et crainte de celuy qui nous appella de son amitié pour soy enamourer de nous le premier, ce que nous est advenu me donne a present moins de poix a porter; (CHART., L. Esp., c.1429-1430, 85)
[5] C'est le palaiz de celuy qui te produit de soy pour toy reduire a soy, duquel la divinité est par tout par presence, essence et puissance, et habite les cieulx par gloire et preminence. (CHART., L. Esp., c.1429-1430, 92)
[6] Qui te peult doncquez en terre remouvoir de ta fiance, quant ton espoir est fondé es cieulx, ou pour quoy te deffiez tu deceluy en qui demeure eternellement invariable seurté, et certaineté estable. (CHART., L. Esp., c.1429-1430, 92)
[7] Ja ne doit tourner le blasme de ton iniquité en reprouche sur sa misericorde, et ne t'afieret de mal jugier par defiance sur celuy qui feablement te jugera. (CHART., L. Esp., c.1429-1430, 98)
[8] Endure de celuy qui te fait durer, et ne soyes recreu contre celui qui te crea. (CHART., L. Esp., c.1429-1430, 98)
[9] et lesse convenir de ta mort a celuy qui assigne leurs termes et leurs metes a toutes choses. (CHART., L. Esp., c.1429-1430, 100)
[10] Celuy verdoie et bourjonne, Cestuy vendenge et entonne, Escorche et fueille abandonne, Et cueult lez fruitz assignez, Ja pieca predestinés, Par prophetes designez, Soubz figure encourtinez, Maintenant determinés, Ouvers et enluminez, Desclos et descourtinez; (CHART., L. Esp., c.1429-1430, 112)

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