C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de celestiens dans 7FMR 
7 attestations 
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[1] Car deux des diex celestiens Qui se font de son Crist amis En avision m'ont promis Qu'il me fera par verité Un bain par quoy j'aray santé. (Mir. st Sev., 1362, 205)
[2]Entens ça a moy, Gabriel, A Barlaam de ci t'en vas Et li diz qu'il ne laisse pas Qu'au fil d'Avennir roy ne viengne Et qu'il li monstre et li enseigne Conment aux biens celestiens Maine la foy des chrestiens Et quelle elle est. (Mir. Barl. Josaph., c.1363, 263)
[3] En haultesce de puissance, car en son nom toute creature, tant du ciel conme de la terre et d'enfer, se flechist et encline, dont elle peut dire: In omni gente et in omni populo primatum habui, Ecclesiastici XXIIIIo: En toute gent ou sur toute gent des siécles terriens et en tout le peuple des siécles celestiens ai je premiére eu seigneurie et puissance; (Mir. femme, 1368, 181)
[4] (7.10) Et quant Evandres entendi la response de Hercule, il se prist tantost a luy saluer et dist ces moz : "Diex te saut, dist il, Hercule, filz de Jovis, car Carmentes, qui estoit vrai interprete et devine, dist de toy que tu crestroyes encorez le nombre des dieux celestiens et que tu serroiez en cel deifié. (BERS., I, 1, c.1354-1359, 12)
[5] (16.5) Et aussi par le conseil d'un home appelé Proculus, ajoustee foy a la dicte opinion de deité Romulus, car cestui regardans que la cité estoit toute troblee pour le desir et par l'amour que elle avoit au roy, et corrocee contre les peres, comme home qui voloit commenchier a parler de grant chose, appela le peuple en concion, c'est en publique parlement, et a parlé a aus par tel maniere : (16.6) "O vous, dist il, Quirites, Romulus, li parens de cest cité, est hui au matin, moy voiant, descendu du ciel et me vint a l'encontre, et comme je, plains de paour et de horreur et grant reverence, li commenchaisse a dire et a prier que il li pleust que il me leyast regarder contre lui, il commença a dire tes paroles : (16.7) "Va t'en, dist il, annuncie aus Romains que les diex celestiens veulent et ordenent que Rome la moye soit chieph de la rondece des terres, et pour ce di leur que il coustivent et aprengnent les fais d'armes et de chevalerie et que il l'enseignent einsi a leur enfans ; (BERS., I, 1, c.1354-1359, 26)
[6] (19.5) Et pour ce que il veoit car a ce il ne pourroit induire les corages du peuple, se ce n'estoit par aucun comont et par fiction d'aucun miracle du peuple il feissit car il avoit familiarité avecquez l une deesse, laquele il appeloit Egerie, et que par nuit il parloit avecquez le et que sa monition et ensegnement il voloit instituer certains sacrifices, lesquelz serroient tres acceptables aus dieux celestiens et que il voloit a chascun des dieux ordener ses prestrez. (BERS., I, 1, c.1354-1359, 31)
[7]Le mouvement circuler, reond, compete aux corps celestiens, comme se moeut le firmament selon sa forme, non pas selon sasubstance, come dist le Philosophe, c'est a dire qui se moeut en son lieu tout autour, non pas de lieu a aultre. (Somme abr., c.1477-1481, 145)

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