C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de celebre dans 7FMR 
5 attestations 
 Page /1 

[1] Preservez moy que ne face jamaiz ce, Vierge portant, sans rompture encourir, Le sacrement c'on celebre a la messe : En ceste foy je vueil vivre et mourir. (VILLON, Test. M., 1461-1462, 79)
[2]3) car certes il n'est point mestier d'avoir pleiges ne ostages la ou la besoingne traite et se celebre par priereset obsecrations, si comme il est es aliances ou li fecial prient et requierent que celui pueple par lequel il faudra que les loys et couvenances ordonnees ne seront gardees soit ainsi feru par Jupiter comme le fecial fiert et occit le pourcel. (BERS., I, 9, c.1354-1359, 8)
[3] Mais maintenant autre chose est que du temps saint Bernart, car la verité est plus esclarcie, et se celebre la solennité presque universelement par toute l'Eglise rommaine et autre ; (GERS., Concept., 1401, 423)
[4] Sy est au jour d'uy la premiere et principale feste de toute la Trinité quer Dieu marie son Filz, et le Saint Esprit celebre les nopces, et Nostre Dame donne et ministre la matiere et le lieu ; (GERS., Annonc., a.1400, 230)
[5] Ce jour, la Court a ordonné que de la somme de neuf livres XIIIJ solz IIIJ deniers tournois, mise en depost ceans par me Noel Le Boulengier, et la somme de IIIIJ livres VIIJ solz et ung escu en or, mise en depost ceans pour les causes contenues ou registre des plaidoieries du IIIJe jour de may derrain passé MCCCCXXIIII, la moitié seroit baillée et distribuée à l'Ostel-Dieu de Paris et l'autre moitié à maistre Robert Agode, conseillier du Roy ceans, pour emploier ou paiement du chappellainqui celebre les messes en la chappelle de la Grant sale de ceans, et ont esté lesdictes sommes baillées et distribuées, ainsi que dit est. (FAUQ., II, 1421-1430, 140)
[6] Pour la seconde cureecomme pour un banquet plus celebre : si l'on a prins quantitéde lievres, sera bon d'en escorcher un et luy oster le poulmon,puis jetter le lievre au milieu des chiens et leur laisser manger :et apres qu'ils auront mangé, leur donner du pain, de craintequ'ils ayent mal au cueur, et qu'ils rendent leur gorge, parceque la chair du lievre leur est contraire : aussi quand le chienqui aura apprins à courir au lievre, sera addonné à la chassedu cerf, n'aura plus garde de chasser au lievre, parce qu'il auratrouvé la venaison du cerf beaucoup meilleure que celle dulievre. . (CHARLES ESTIENNE, L'Agriculture et maison rustique, 1564, 147 v°)
[7] de sorte qu'entre toutes les plus rares excellences qui se retrouvent en la cité de Veronne, il ne se voit rien de plus celebre que le monument de Rhomeo et de Julliette. (S181, 119)

Fermer la fenêtre