C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de ceincture dans 7FMR 
6 attestations 
 Page /1 

[1] D'arbres flouriz fut la ceincture, Aussi blans com se neige pure Les couvroit; (CHART., L. Dames, 1416, 200)
[2] Et requeroit ledit sire Hemon que certains joyeaux, c'est assavoir une ceincture, un chappeau d'or et une coiffe, qui avoient esté miz en gage par maistre Jehan Salant audit sire Hemon, pour la somme de CCCC escus fussent vendus, et l'argent delivré à lui pour la Royne, nonobstant l'empeschement miz à ce par les dessusdiz maistre Oudart et Nycholas, pour certeines causes que ilz allegoient. (BAYE, I, 1400-1410, 55)
[3] Item, une ceincture d'argent esmaillée sur un tissude soye à XJ cloz, boucle et mordant d'argent. (BAYE, I, 1400-1410, 98)
[4] Cedit jour, fu ordonné que XIJ ou XIIJ de messeigneursavec les procureur et advocas du Roy iroient à S. Victor, où se doit tenir le Grant Conseil où doivent estre les ducs de Berry, d'Orleans et de Bourgoigne et de Bourbon, sur ce que hier le duc de Berri, duquel aucuns des gens puiz IJ ou IIJ jour avoient esté miz ou Chastellet, pour ce qu'il estoient alez à minuit en l'ostel de la Banniere, en la rue des Lombars, où estoit logez l'evesque du Puy, et avoient rompu l'uiz etavoient prinz une bible, breviaire, ceincture et autres chosettes, et une fillette que l'en disoit que ledit evesque avoit, ou ses gens, et à les chacer par le chevalier du Guet et ses gens s'estoient rebellez et efforcez de les batre, et pour ce aussi que la Court avoit parlé à aucuns desdiz prisonniers de près, avoit dit ledit de Berri que s'en penroit aux singuliers seigneurs de la Court et à messire Ymbert de Boisy, president, qui avoit esté oudit Chastellet. (BAYE, I, 1400-1410, 168)
[5] et si vont les escoliers court vestus par ville, dagues et cousteaux à la ceincture. (BAYE, II, 1411-1417, 222)
[6] puiz fit deschaucer l'un de ses esperons dorez et ly fit chaucer par l'un de sesgens, et ly ceindre une ceincture où estoit pendu un cousteau long pour espée. (BAYE, II, 1411-1417, 244)
[7] Je vouldrois que celles qui se donnent en proye à l'amour lascif et qui sont par trop liberales de leur honneur, eussent (au lieu des miroirs qu'elles portent penduz à leur ceincture) ce portraict et exemplaire de chasteté gravé en l'interieur de leurs cueurs ; (S181, 9)
[8] De trois choses se pourveut, d'ung chappeau de roses, d'une ceincture de soye, puis d'une bourse dedans laquelle lors il mist ung esteuf avec pellotte dorée, sus laquelle telle description estoit : «Qui fait le jeu avecques moy, jamais du jeu ne se saoulera. (S182, 167)
[9]Quant Abibas congneut cela, il gecta la ceincture de soye devant la fille, qui la leva et ceingnit, et tant se delectoit à la regarder que le povre la passa bien avant. (S182, 168)
[10] La pucelle plora moult fort, print la ceincture, la rompit en trois parties, puis courut, et tant fist qu'elle vint aussi avant que l'autre, qu'elle frappa sus la joue, disant : (S182, 168)

Fermer la fenêtre