C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de causa dans 7FMR 
30 attestations 
 Page /4 

[1] Et adont Baltasar regnoit En Babiloine, et gouvernoit Assire par moult grant pouoir, Et, pour l'orgueil de son avoir, Lui apparu en la paroit Lettres escriptes, ou paroit S'oultrecuidee entencion, Et, de ce faisant mencion Couvertement l'escript causa, Mais Danyel lui exposa. (CHR. PIZ., M.F., II, 1400-1403, 199)
[2] Et a ce propos dit encoresAtheus le poete, ou il dit: Ocia sunt junvenium menti plerumque venenum est juvenum pausa viciorum maxima causa . (LA SALE, J.S., 1456, 24)
[3] Item: codice "Ut nemo in propria causa sua jus sibi dicat," per totum; (LA SALE, J.S., 1456, 30)
[4] En laXXXVe. cause en la question IIJe. au chapitle Sic causa. (Sacr. mar., c.1477-1481, 74)
[5] Et depuiz ancores a esté dit que sur maistre J. de Ramaiz, advocat, non comparent, soient levez C solz,pro simili causa. (BAYE, II, 1411-1417, 210)
[6] Ce jour, a esté receu par lettres royaulx messire Robert de Montauban en bailli de Coustantin, non obstant qu'il fust absens, du consentement des seigneurs d'Ivoy et de Peletot qui contendoient dudit office, et a esté ou sera mandé au bailli de Caen qu'il reçoive le serment de lui acoustumé à faire ceans,pourveu que quant il venra à Paris, il fera en la Court le serment dessusdit, et a esté ce fait ex causa,car il et sa presence estoient necessaires en Normendie, où il estoit. (BAYE, II, 1411-1417, 217)
[7] Le duc de Bourbon dit qu'il est du lignage du Roy, et prisonnier du roy d'Angleterre et causa reipublice , et a lettres du Roy dudit office verifiées, et en a joy et n'a fait chose par quoy en doye estre despointiez. (FAUQ., I, 1417-1420, 383)
[8] Et soustient Bourbon ses lettres d'estat et dit qu'il est absent causa rei publice , et qui plus est, captus . (FAUQ., I, 1417-1420, 384)
[9] En oultre, la Court declaira que les presidens et conseilliers de la Chambre des Enquestes, sans venir en la Grant Chambre, peuvent mettre au neant, sans amende, appellations et ce dont a esté appellé, nonobstant que le procès soit par escript et receu pour jugier an bene, vel malè fuerit appellatum ,et ainsi a esté fait pluiseurs fois, justa causainterveniente . (FAUQ., II, 1421-1430, 84)
[10] et entre les autres, on avoit conclud oudit Conseil de pourveoir audit bailliage de Senlis de la personne dudit messire Jehan de Tyan, et de pourveoir ledit Buffet d'autre estat bon et honnorable, lequel n'avoit mie esté despointié dudit bailliage, ex culpa sua, sed ex causapredicta, pour ce qu'il estoit vieil et ancian,et ne povoit chevauchier en armes par sondit bailliage pour lepurgier des ennemis, brigans et pillars, qui se retrayoient continuelment es bois et es chemins et es autres places dudit bailliage, pour lesquelles, oye la relacion desdis presidens et evesque, la Court receu ledit de Tyan oudit office, et fist ycellui de Tyan le serement acoustumé, et lui enjoint la Court de faire diligence sur l'extirpacion des malfaiteurs et ennemis dessusdis. (FAUQ., II, 1421-1430, 126)

30 attestations 
 Page /4 
Fermer la fenêtre