C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de carriere dans 7FMR 
11 attestations 
 Page /2 

[1] Or qu'il n'y ait coing ne carriere Que vous ne pencez traveiller. (LA VIGNE, S.M., 1496, 344)
[2] Je ne voys en coing ne carriere Que, sans cesser, ces gens d'Eglise Ne me tourmentent. (LA VIGNE, S.M., 1496, 503)
[3] Je n'ay point de peur de faillir, Ne me chault de quelle carriere : J'en prens d'avant, j'en prens d'erriere. (BAUDE, Dictz moraulx S., p.1450, 121)
[4] Meilleur que toy faiz user en plastriere, Par povreté, et fouyr en carriere : S'a honte viz, te dois tu doncques plaindre ? (VILLON, Poèmes variés R.H., c.1456-1463, 64)
[5] Et ainsi qu'il regardoit quant Gieffroy ystroit du cavain, si apperceut une route de gens de cheval qui entroient en la carriere par ou Gieffroy venoit; (ARRAS, c.1392-1393, 199)
[6] et estoit la carriere si estroicte qu'a paines si povoient entrencontrer deux hommes de front, et aucunesfoiz, quant les chevaulx estoient grans, il en failloit retourner l'un. (ARRAS, c.1392-1393, 199)
[7] Item, se [en] une pierre qui est en une carriere estoit un petit pertuis ou une concavité plaine de ayr, il ne convient pas pour ce dire que celle pierre soit hors de son lieu naturel. (ORESME, C.M., c.1377, 168)
[8] Miles de Rouvroy, Girart de La Haye et Gieffroy Le Goybe, examinateurs oudit Chastellet, fu attaint et admené Perrin Le Gay, ouvrier de bras, prisonnier oudit Chastellet, à la requeste de Loys Bernier, maçon, demourant à Pentin, pour ce qu'il disoit qu'il lui avoit emblé les ostils de carriere qui s'ensuient, c'est assavoir: un barreau, un mail, trois coings, un pic, tous de fer, qui bien valoit V fr. ou environ. (Reg. crim. Chât., I, 1389-1392, 239)
[9] Et que [pour] ce que ycelluy Loys ne le vouloit païer de ce qu'il lui povoit devoir, il, mercredi derrier passé, environ vespres chantées, se transporta en la carriere du dessus nommé Loys, assise prez de ladite ville de Pentin, en laquelle il avoit ouvré certain temps pour ledit Loys, son maistre, et en icelle cariere, par temptacion de l'ennemi, et comme tout yvre qu'il se disoit estre, print et emporta à une fois les ostils dessus dis, et iceulx engaiga, pour XVIIJ s. par., en l'ostel d'un appellé Le Moyne, demourant à Fontenoy, lez le boys de Vinciennes, et que iceulx il avoient entencion de rendre et restituer audit Loys sitoust qu'il eust peu avoir gaigné aussi argent. (Reg. crim. Chât., I, 1389-1392, 240)
[10] En l'ostel duquel Loys il ne fu depuis ledit fait, ne le vit oncques puis, que lundi derrenierement passé il le trouva en la carriere dudit Moyne, assise prez d'icelle ville de Fontenoy, et le fist prendre et amener prisonner oudit Chastellet. (Reg. crim. Chât., I, 1389-1392, 240)

11 attestations 
 Page /2 
Fermer la fenêtre