C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de cabuseries dans 7FMR 
4 attestations 
 Page /1 

[1] Et se vous me dittes ne aultres que en avés faictes, tant surle fait de la guerre que sur le fait de l'esglise, ou aultrement, je puis respondre que vous en avéz fait, voirement tres mal gardees, et si a des abus, tromperies et cabuseries beaucop, comme sera aspoir declairé cy aprez, tant en finances que en nombre de gens d'armes, ou aet peut avoir de faulses postes beaucop. (JUV. URS., Verba, 1452, 289)
[2] Et lors incontinent requist qu'il feust mis hors d'illec, et qu'il diroit verité des murdres et larrecins qu'il avoit fais et commis, et aussi des cabuseries et tromperies, donc il en y avoit plusieurs. (Reg. crim. Chât., I, 1389-1392, 167)
[3] Et en après, pour les delais que queroit icellui prisonnier, fait la cause advoquer par devant le bailli, afin d'avoir desdomaigement des cabuseries à euxl faites par ledit prisonnier, et aussi des injures à eulx faites. (Reg. crim. Chât., II, 1389-1392, 140)
[4] Et si maine et fait grant estat et despense, suit les compaignies des gens oyseux, vacabons et mal renommez, et estre aussi cabuseur et trompeur de plusieurs cabuseries et tromperies et que pieça par maniere de cabuserie et tromperie, il s'estoit transportez en l'ostel d'un drapier à Paris, dont de present il n'est record du nom, duquel il avoit acheté un cheval et lui baillié pourerres XVJ s. par. et neantmains avoit enmené icellui cheval et fait d'icellui sa volunté et ne le savoit l'en où trouver, ne ne vouloit païer le residu dudit cheval, mais en avoit fait sa volunté. (Reg. crim. Chât., II, 1389-1392, 456)

Fermer la fenêtre