C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de bulle dans 7FMR 
26 attestations 
 Page /3 

[1] J'en ay veu la bulle scellee. (Gris., 1395, 75)
[2] Et, sanz plus d'espace, Je vueil que vous le delivrez Et de ce bulle li livrez, Que je le vueil. (Mir. fille roy Hongrie, c.1371, 10)
[3]Alons men la en ce destour, Amis: je t'y deliverray, Et ta bulle te liverray. (Mir. fille roy Hongrie, c.1371, 11)
[4] Car le pape le mande et veult Par ceste bulle. deliverray, Et ta bulle te liverray. (Mir. fille roy Hongrie, c.1371, 12)
[5] Et le decret qui articule Omnis utriusque sexus Contre la Carmeliste bulle Laisse aux curés pour mettre sus. le vueil. (VILLON, Lais R.H., c.1456-1457, 16)
[6] En signe de ces deux excellences on les met ou seel de la bulle du pape. (GERS., P. Paul, a.1394, 486)
[7] Et à occasion desdictes lettres a esté presentée au Roy dès lundi derrain passé, comme l'en dit, une bulle par laquelle le pape Benedict, qui est l'un des contendens du papat, excommunie le Roy et messeigneurs ses parens et adherens, et qu'il en avendra, Diex y pourvoie. (BAYE, I, 1400-1410, 230)
[8] et proposa maistre J. Courtecuisse, maistre en theologie, publiquement, en prenant pour theme contre le pape Benedic qui avoit envoié une bien mauvese bulle, par laquelle excommunioit le Roy et les seigneurs de son sang et tous adherens, pour occasion de ce que le Roy, son clergié et son Conseil avoient pené et penoient et poursuioient l'union de l'Eglise, tant par subtraction d'obeyssance que de pecunes, et de non obeir n'à l'un n'à l'autre des contendens :Convertetur dolor ejus in caput ejus, et in verticem ipsius iniquitas ejus descendet. (BAYE, I, 1400-1410, 232)
[9] Sur certain debat pendent ceans entre l'arcevesque de Reins, d'une part, et l'Université de Paris et maistre Henry de Savoisy, commiz à recevoir certain disieme ou demi disieme miz sus en France pour la prosecution de l'union de Saincte Eglise, duquel ne voloit paier ledit arcevesque, ou au moins pendent le debat avoit consigné au change à Paris la somme de VJxx libvres, appoinctié est, et du consentement du procureur dudit arcevesque, que la main du Roy mise au temporel dudit arcevesque sera et est levée, sans prejudice de l'obligation faicte sur ce que dit est, et sera la somme de cent libvres tournois reaument baillée par provision audit receveur, et demourra en l'estat le residu qui est au change, et au surplus, pour ce que les gens dudit arcevesque se ventoient d'une bulle de reduction du tax des benefices et par especial de son arceveschié, la Court verra icelle bulle, et aussy des despens faiz en la poursuite et execution dudit demi disieme contre l'arcevesque, au Conseil, dont lettre. (BAYE, I, 1400-1410, 274)
[10] Sur certain debat pendent ceans entre l'arcevesque de Reins, d'une part, et l'Université de Paris et maistre Henry de Savoisy, commiz à recevoir certain disieme ou demi disieme miz sus en France pour la prosecution de l'union de Saincte Eglise, duquel ne voloit paier ledit arcevesque, ou au moins pendent le debat avoit consigné au change à Paris la somme de VJxx libvres, appoinctié est, et du consentement du procureur dudit arcevesque, que la main du Roy mise au temporel dudit arcevesque sera et est levée, sans prejudice de l'obligation faicte sur ce que dit est, et sera la somme de cent libvres tournois reaument baillée par provision audit receveur, et demourra en l'estat le residu qui est au change, et au surplus, pour ce que les gens dudit arcevesque se ventoient d'une bulle de reduction du tax des benefices et par especial de son arceveschié, la Court verra icelle bulle, et aussy des despens faiz en la poursuite et execution dudit demi disieme contre l'arcevesque, au Conseil, dont lettre. (BAYE, I, 1400-1410, 274)

26 attestations 
 Page /3 
Fermer la fenêtre