C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de bient dans 7FMR 
2 attestations 
 Page /1 

[1] Car quoy qu'il eust le roy d'Angleterre de son accord, se doubtoit-il grandement les oncles du roy et le demourant du pays, pour quoy, luy estant en ses grandes fortunes en Angleterre, il se pourvey et fist son attrait grant et fier en Flandres et ailleurs là où il pensoit bient l'argent à retrouver se il luy besoingnoit. (FROISS., Chron. M., c.1375-1400, 73)
[2]Sertes, il m'et bient avis Que vous n'avés gueyre mespris : Pour les mauvays il est crucifier. (Pass. Autun Roman F., c.1400-1500, 214)
[3]Et quant est du pelerinage de l'ame c'est chose impossible de le bien faire, se le cuer n'est despoilliéz des affections humaines et mondaines et des pechiéz empeschans le pelerin de bient [sic] faire : car comme nous veons que grans fais, grant pesanteur de corps, grant gresse, grant vieillesse et grant maladie empeschent le pelerin de faire son pelerinage, pareillement le fais de convoitise, la pesanteur de nostre paresce, la gresse de nos deliz, la vieillesse de nos pechiéz longuement gardéz, et la maladie de nostre sensualité, qui ne tent nemais a mal et a punaisie, toutes ces choses nous empeschent d'aler et acomplir nostre pelerinage. (7007, 382)

Fermer la fenêtre