C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de bestes dans 7FMR 
708 attestations 
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[1] A la partie d'embas, qui vers terre pendoit, assez povoit on veoir pourtraitures et entremeslees bestes, pluseurs plantes, fruiz et semencestendans de leurs branches en hault et naissans de la bordeure d'embas comme de terre plantureuse et fertile. (CHART., Q. inv., 1422, 7)
[2] Donc pouroit il sembler que la loy de Nature, qui toutes choses soubz le ciel oblige par lien indissoluble, seroit plus parfaictement es bestes mues que en vous autres, et que vous seriez trouver plus desnaturez que elles, qui n'ont pas entendementde raison, quant les oyseaulx au bec et aux ungles defendent leurs nits et les ours et les lyons gardent leurs cavernes a la force de leurs gris et de leurs dens. (CHART., Q. inv., 1422, 11)
[3] Et telz y a qui jour et nuit sont par les bois et par les champs a chacer les bestes et au gibier des oiseaulx, et les aultres rompent chevaulz au pourchaz des offices, des estaz, des chevances et de leurs autres plaisirs, qui pour honneur acquerir et leur naturel devoir acquiter ne laisseroient le repos d'une nuit ne ne souffreroient le dangier, estroit ou messaisé hebergement. (CHART., Q. inv., 1422, 15)
[4] Or convendra il les champs demourer desers, inhabitez et habandonnez aux bestes sauvaiges, et ceulx qui par travail de loial marchandise ont les aucuns en leur necessitéz secouruz demourer despourveuz et esgarez et perdre par courroux la vie aprés les biens; (CHART., Q. inv., 1422, 21)
[5] Nabugodonosor esleva son orgueil a soy faire adourer comme dieu, et Dieu l'abaissa jucquez a le faire paistre avecquez les bestes. (CHART., L. Esp., c.1429-1430, 41)
[6] Certes a bon droit peult estre appellé beste, qui se glorifie de resembler aux bestes en non sçavoir, et se donne louenge de son default. (CHART., L. Esp., c.1429-1430, 71)
[7] Car se homme a excellence sur les bestes pour sçavoir, bien doit surmonter lez aultrez hommes en science qui sur lez hommes a seigneurie. (CHART., L. Esp., c.1429-1430, 72)
[8] Et qui laisse la congnoissance de Dieu et de son office, pour suyvre comme les bestes mues ses seulx delitz, grace et seurté le delessent, et paine, honte et misere le poursuivent jusquez en vergonneuse fin. (CHART., L. Esp., c.1429-1430, 75)
[9] N'as pas l'omme communication de son estre communicant avecquez les pierres, son vivre avecquez lez plantes, sentir avecquez lez bestes, et entendre avecquez lez anges? (CHART., L. Esp., c.1429-1430, 92)
[10] Les bestes sont figureez les chiefz enclin et les membres courbés vers la terre, et l'omme va la corpulence droite et le visage levé aux cieux, ou l'ame tent par naturel appetit. (CHART., L. Esp., c.1429-1430, 92)

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