C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de battre dans 7FMR 
9 attestations 
 Page /1 

[1] Et à la vérité, ce que le roy y avoit mys de gens, ce n'estoit que pour battre nostre ost d'artillerie, et non pas en intention de combattre, car il ne vouloit rien mectre en hazard, comme j'ay dit ailleurs, nonobstant que sa puissance fust très grande pour tous tant qu'il y avoit de princes ensemble; (COMM., I, 1489-1491, 65)
[2] Toutesfois la ville ne valloit guères, et aussi, sans se laisser battre, feïrent semblable composition et baillèrent dix hommes, entre lesquelz se trouva encores cinq ou six desdictz ostaiges. (COMM., I, 1489-1491, 110)
[3] Toutesfois aux fosséz y avoit de l'eau et faillut faire deux pontz de l'ung costé de la porte bruslée, et de l'autre costé de ladicte porte on povoit joindre jusques ès murs sans dangier, sauf d'une seule canonnière, que on ne sceüt battre, pour ce qu'elle estoit fort basse. (COMM., I, 1489-1491, 237)
[4] Ainsi doncques est vray que Dieu est presque forcé ou semons de monstrer plusieurs signes et de nous battre de plusieurs verges, par nostre bestialité et par nostre mauvaistié, que je croy myeulx. (COMM., II, 1489-1491, 213)
[5] Ainsi doncques est vray que Dieu est presque forcé ou semons de monstrer plusieurs signes et de nous battre de plusieurs verges, par nostre bestialité et par nostre mauvaistié, que je croy myeulx. (COMM., II, 1489-1491, 213)
[6] Puis d'aultre part nous regardons Les fames faire a grosse alaine A leur mary battre la laine, Car plusieurs en sont coustumieres. (Barbes brayes A., a.1450, 256)
[7] Et remist de nouvel le siege devant Nansy, où le duc de Loraine avoit laissié bon nombre de bonnes gens de guerre qui bien garderent ladite ville, combien que le duc de Bourgoingne la fist puissamment battre et approchier. (LA MARCHE, Mém., I, c.1470, 142)
[8] Dist encores que, pour acomplir leurdites promesses, environ la veille ou surveille de ladite Penthecouste, eulx cinq ensemble se assemblerent de nuit au portail de ladite eglise de Sainte-Opportune, en entencion d'aler battre ledit Cloz, qu'il savoient bien qui estoit couchez en sa chambre, si comme ledit brodeur leur avoit dit. (Reg. crim. Chât., I, 1389-1392, 101)
[9] fu faite venir en jugement sur les quarreaux Marguerite de Bruges, femme Pierre Le Mareschal, marchant de chevaux, demourant près de la Sale du Compte de Dampmartin, prisonniere detenue oudit Chastellet, à la requeste de Colin Le Rotisseur, autrement dit Hennequin, demourant en la rue aus Oës, pour ce qu'il dit qu'elle l'a fait battre et navrer. (Reg. crim. Chât., I, 1389-1392, 255)
[10] Puis je consul voyant Le nom romain, jadis reflamboyant, Lors chanceler, soi ternir et abattre, Pour l'élever, fus conquérir et battre Une cité de force et biens nantie Dite Numance, ès Espagnes bâtie. (R014, 135)

Fermer la fenêtre