C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de bataillez dans 7FMR 
20 attestations 
 Page /3 

[1] Aprenés, se ne le sçavez, que ceste seulle offence suffist a confundre royaulmez et seigneuriez, a destruire et dissiper ostz et bataillez, et pour le pechié d'un fayre ses consors maleureux. (CHART., L. Esp., c.1429-1430, 61)
[2] Ici falli Cesar, qui tant souvent commist a fortune l'estat de ses bataillez, et le peril de sa vie plus que a rayson, et s'y fia comme s'elle ne luy osast faillir, puis, aprés les glaives de tout le monde surmontés, fut il a Romme sucombé et mort en ung conseil par greffes a escripre. (CHART., L. Esp., c.1429-1430, 113)
[3] Mitridat fournit assez de bataillez et guerroya maintes provinces; (CHART., L. Esp., c.1429-1430, 140)
[4] Car depuis fut il victorien en bataillez et porta paisiblement le ceptre royal par toute Escosse. (CHART., L. Esp., c.1429-1430, 143)
[5] Le mariage estoit mal profitable: pour le filz ut esté milleur que pour le pere, et les Engléz usent plus prins la matiere a ceur, qui est nacion puisante et riche et gens bien crains pour les bataillez, et n'a pas tins a eux ses sesonz passees que il ne se soient esprouvés; (0304, 150)
[6] Quelle chose povoye tu plus a mon tres grant deshonneur et vitupere perpetrer, que par l'ung de mes desloyaulx subjectz me faire agresser et assaillir en champ de bataillez, estre finablement humilié et vaincu soubz sa main forte ? (ANTITUS, Poés. P., c.1500, 66)
[7]6) et lors commença il a appeler les chevaliers a pou de parolez, et si commença a eslever les bataillez des Samniciens et a magnifier d'autre part les Etrusquez et toutefois a dire que les bataillez des uns n'estoient pas semblablez aus autres et que multitude a multitude, ennemis a ennemis, ne fesoient point a comparer, mes que toutezfoiz y avoit il une chose reposte que il sauroient tout a temps, mes quant a present la covenoit il taire. (BERS., I, 9, c.1354-1359, 68)
[8]6) et lors commença il a appeler les chevaliers a pou de parolez, et si commença a eslever les bataillez des Samniciens et a magnifier d'autre part les Etrusquez et toutefois a dire que les bataillez des uns n'estoient pas semblablez aus autres et que multitude a multitude, ennemis a ennemis, ne fesoient point a comparer, mes que toutezfoiz y avoit il une chose reposte que il sauroient tout a temps, mes quant a present la covenoit il taire. (BERS., I, 9, c.1354-1359, 68)
[9] Li ennemy ne reculerent mie ainçois, comme tant de ça que de la les bataillez feussent toutez armeez ou champ et le debat ne commençast d'une partie ne d'autre, la nuit seurvint qui les a departi. (BERS., I, 9, c.1354-1359, 71)
[10]14) Si avint que la soudaine venue du consul, lequel il creoient estre occupé en diversez bataillez de Samnie et en lointaing païs, espoventa tellement les Ombrez que aucun d'eux disoient que le meilleur seroit soy en aler garentir dedens les citez garnies et li autre disoient que le miex estoit lessier de tout celle bataille emprise. (BERS., I, 9, c.1354-1359, 77)

20 attestations 
 Page /3 
Fermer la fenêtre