C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de bataillent dans 7FMR 
3 attestations 
 Page /1 

[1] C'est a dire, mon ami: Je vous prie comme estrangiers et pelerins que vous vous abstenez des deliz charnelz, car ilz bataillent jour et nuyt a l'encontre de l'ame. (LA SALE, J.S., 1456, 27)
[2] " Lors bataillent ensemble par maintes manieres et estorses et en la parfin la pouvre femme n'en peut plus et entre en la grosse alaine et se lesse forser, qui est grant pitié, car ce n'est rien que d'une pouvre famme seule. (Quinze joies mar. R., c.1390-1410, 47)
[3] Et toutefois a grant paine, a jour d'uy, en moult de miliers en treuve on ung en disputation qui soit amanierés ou attrempéz, mais a peu pres tous estrivent et bataillent et pour che plustost tourblent la verité que ilz ne le mettent en clareté. (DAUDIN, De la erudition H., c.1360-1380, 144)
[4]MORT-DIVISION MENNON, roy et filz de Aurore, fille de Jupiter et de Pallance, chut et fut tuéz en la bataille de Troye, et quant on vouloit son corps ardoir il fut mué en oyseléz nomméz menonides, lesquelx oysiaulx vont en son sepulcre et bataillent les uns contre les autres, et s'entretuent souvent. (7006, 202)

Fermer la fenêtre