C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de averont dans 7FMR 
20 attestations 
 Page /3 

[1] Pour la belle zone averont Or funicle et s'en couverront; (DESCH., M.M., c.1385-1403, 194)
[2] " et puis se retourna deviers messire Jehan de Hainnau et li dist: " Biaus cousins, vous ne vos poés partir encores de moi jusques apriés Noel, car contre les festes dou Noel, tous li consauls d'Engleterre, prelas, barons, chevaliers et bonnes villes doient estre a Wesmoustier, et la averont il avis et consel quel cose on fera dou roi, qui est a Bercler, ensi que vous savés. (FROISS., Chron. D., p.1400, 96)
[3] et ce que il averont en convenant .I. jour, il le deliieront l'autre. (FROISS., Chron. D., p.1400, 189)
[4] et ont encores avoecques euls grant fuisson de clergiet, liquel n'averont nulle duree contre nous, car il ne sont point fait de la guerre. (FROISS., Chron. D., p.1400, 774)
[5] Li rois Phelippes de France, qui sentoit ses honmes qui enclos estoient dedens la ville de Calais, moult astrains et opressés, et veoit que li rois d'Engleterre ne s'en departiroit point, se a force on ne l'en levoit dou siege, et que li rois d'Escoce estoitpris et toute la poissance d'Escoce ruee jus, dont il avoit eu esperance que par la guerre que les Escos euissent fait en Engleterre, li rois englois se fust levés dou siege de devant Calais, or estoit tout dou contraire, et bien trouvoit qui li disoit: " Chiers sires,il vous fault ces bonnes gens conforter, car se vous perdés la forte ville de Calais, ce vous sera uns trop grans prejudisses et a vostre roiaulme, et averont les Englois trop biel a venir et a armer a Calais et courir en France et la retraire et retourner en lor pais. (FROISS., Chron. D., p.1400, 820)
[6] mais il n'averont point de chief, et ne s'estenderont point lors poissanches ne lors oevres hors de l'empire d'Alemagne; (FROISS., Chron. D., p.1400, 896)
[7] Ce jour, a ordonné la Court, oye la relation de maistre J. de St Verain et Th. Tiessart, que les Carmes, attendue leur necessité d'eulz elargir en leur logiz, averont par la main de la Court de l'argent ou biens à eulz laissiez par Perrenelle de Crepon pour acheter certeinne place près d'eulz. (BAYE, I, 1400-1410, 44)
[8] A quoy a respondu la Court que à elle n'est pas d'ordonner desdictes bourses et gages, toutevoie ce qu'il plaira au Roy ordonner ou cas dessusdit, attendu que ledit N. a longuement, louablement, notablement et sagement et aussy loyaument exercé sondit office, averont bien agreable, ce qu'a requiz ledit N. estre enregistré. (BAYE, I, 1400-1410, 119)
[9] Ce jour, a esté ordonné que les seigneurs qui averont servi es Chambres de Parlement et des Enquestes le moiz de septembre pourront faire leurs cedules de XVIJ jours. (BAYE, I, 1400-1410, 204)
[10] La Court a ordonné que des biens de maistre Loiz Blanchet seront faictes IIJ parties, l'une sera pour le vivre de lui, de sa femme et de ses enfans, l'autre pour paier ses creanciers, et la tierce pour soustenir et laborer les heritages, et seront commissaires à ce faire ordonnez, qui de ce qu'averont administré rendront compte à ceulx que la Court ordonnera. (BAYE, I, 1400-1410, 260)

20 attestations 
 Page /3 
Fermer la fenêtre