C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de auxditz dans 7FMR 
3 attestations 
 Page /1 

[1] car je veiz ung gros monceau de rabotures, tirées au rabot, de ays de sapin ou d'aultre bois, dont on donnoit à manger auxditz chevaulx, et ne vivoient d'aultre chose, dont les plusieurs moururent et peu en eschapperent. (LA MARCHE, Mém., II, c.1470, 46)
[2] Sçavoir faisons que nous, actendu et toutes ses choses considerans, et premierement la verité sur et desdictes choses par nous enquise, et aussi nostre conseil diligenment tenu et eu de gens se congnoissans en ladicte matiere et mesmement de juristes, et aprés nostre deliberacion souvent eue et donnee saine et meure entre nous en nostre chappitre general sur lesdictes choses, avons octroié auxditz supplians, de ung mesme assentement et du consentement de nous tous, lesditz champars appartenans a nous et a nostredit monastere, et par ces presentes leur octroions, par telles condicions et non point aultrement, que lesditz champars desdictes terres seront convertis en cens capital annuel et en disme entiere renduz et paiez a nous et noz successeurs de nostredit monastere, par chascun an au terme cy aprésdeclairé, par lesditz supplians et des aians cause ou tenans lesdictes terres, c'est assavoir que ilz seront tenuz de paier lesditz cens cy aprés declairez, par chascun an, en nostre maison de Morsanc, au jour et terme de la feste de la Nativité sainct Jehan Baptiste, sur paine d'amende a ceulx qui ne paieront lesditz cens audit jour acoustumé, et la disme entiere desditz grains et fruis croissans desdictes terres ou mois d'aoust ; (Chartes Abb. St-Magl. T.F., t.3, 1330-1436, 328)
[3] Item, ung quartier et demy de terre appartenant auxditz Jehan et Regnaud ditz Gauguillons et a Asselote, leur niepce, tenant, d'une part, aux heritiers de feu Clement Roussel et, d'aultre part, a Drion l'Anglois, chargé pour chascun an en III d. p. (Chartes Abb. St-Magl. T.F., t.3, 1330-1436, 344)

Fermer la fenêtre