C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de ausquieulx dans 7FMR 
11 attestations 
 Page /2 

[1] Or est à presupposer que tout ainsi quel Noé avoit retiré de toutes choses en l'arche, que il eust aussi recuilly tous les livres qu'il avoit peu trouver escriptz des sept ars liberaulx et par especial de astrologie, ausquieulx il recourut sitost qu'il vit que le Soleil se monstra, et dient aucuns qu'il le trouva estre ou signe de Gemini en une isle de Grece, nommée Delos et par ce n'est pas à ignorer qu'il ne sceust de astrologie, car lors, avant le deluge, les grans hommes l'appetoient plus assavoir que autre chose ou science que ce feust, et aussi que il ne l'enseignast à ses enffans, par especial à Sem et Jaffect, et aucuns livres hebraïques font mencion que Jaffect fus très expert en icelle et predist plusieurs choses en sa terre, dont il fut moult estymé de ses generacions, dont le nombre fut septante deux, c'est assavoir XV de Japhet, trente de Can et XXVII de Sem, et d'icelles Noé, encores vivant, peut veoir 2400 hommes oultre les femmes et enfans, entre lesquelz furent plusieurs grans astrologiens desquelz je n'ay bien ample congnoissance, pour ce je les laisse , mais soit noté que Dieu disposa toutes choses sur le nombre de sept et est assez patent en la Bible en plusieurs lieux, par especial ou verset " Tollens, etc. " , où il y a trois ordres de chacun 72 lettres. (SIMON DE PHARES, Astrol., c.1494-1498, 14)
[2] et, en y alant, les deux qu'il avoit veuz avecques ceulx qui lui avoient baillié les poisons se partirent et s'en alerent avant qu'il feust à eulx, et les deux autres demourerent, ausquieulx il parla et leur demanda de quoy ilz avoient parlé à ceulx qui s'en estoient alez; (Reg. crim. Chât., I, 1389-1392, 434)
[3] et, après ce qu'ilz orent parlé ensemble, ledit Pierre appella il qui parle et son compoingnon, et, en leur presence, dist aux deux jacobins: Messeigneurs, j'ay trouvé ces deux bons hommes-cy, ausquieulx j'ay demandé se ilz vouldroient servir, et ilz m'ont respondu que ilz le feront voulentiers. (Reg. crim. Chât., I, 1389-1392, 459)
[4] ausquieulx il n'en dist ne confessa autre chose qu'il en avoit dit et confessé à la premiere question. (Reg. crim. Chât., I, 1389-1392, 463)
[5]lle, ausquieulx furent leues separéement leurs confessions cy-dessus escriptes, et en ycelles, sanz aucune force ou contrainte, continuerent et percevererent, et affermerent par leurs seremens, sur ce fais aus sains Euvengiles de Dieu, et chascun de soy, que elles contiennent verité par la fourme et maniere que escriptes sont, et que elles sont vrayes et les ont faites ainsy, et par la maniere que contenu est esdittes confessions, qui leur furent leues mot après autre. il ne sceust de astrologie, car lors, avant le deluge, les grans hommes l'appetoient plus assavoir que autre chose ou science que ce feust, et aussi que il ne l'enseignast à ses enffans, par especial à Sem et Jaffect, et aucuns livres hebraïques font mencion que Jaffect fus très expert en icelle et predist plusieurs choses en sa terre, dont il fut moult estymé de ses generacions, dont le nombre fut septante deux, c'est assavoir XV de Japhet, trente de Can et XXVII de Sem, et d'icelles Noé, encores vivant, peut veoir 2400 hommes oultre les femmes et enfans, entre lesquelz furent plusieurs grans astrologiens desquelz je n'ay bien ample congnoissance, pour ce je les laisse , mais soit noté que Dieu disposa toutes choses sur le nombre de sept et est assez patent en la Bible en plusieurs lieux, par especial ou verset " Tollens, etc. " , où il y a trois ordres de chacun 72 lettres. (Reg. crim. Chât., I, 1389-1392, 468)
[6] Mahiet Rabeuf, Jehan d'Andrezel, Guillemin Aubel, Guillemin Brebion, Pierre Bernart, Regnaut Videt, Guillaume de Houssay, Jehan Forget, Richart Le Tailleur, Regnaut Emar et ThomasPrestrel, tous barbiers expers et congnoissans oudit mestier, demourans à Paris, ausquieulx par ledit lieutenant fu fait commandement de par le roy qu'ilz alassent veoir et visiter ledit prisonnier, et rapportassent la verité de ce qu'ilz trouveroient du signe de tonsure que disoit avoir et porter icellui prisonnier sur sa teste. (Reg. crim. Chât., I, 1389-1392, 485)
[7] Et là estoient presens en leurs personnes les dessus diz Jehan Hay et Thevenin de Luzerches, sergens de chapitre de Paris, ausquieulx elle qui parle dist que elle enseveliroit voulentiers ledit defunct, s'il leur plaisoit. (Reg. crim. Chât., II, 1389-1392, 82)
[8] ausquieulx, après ce que, en leurs presences, le dessus dit Guillaume Yvoiré ot perseveré et continué, sans aucune force ou contrainte, ès confessions cy-dessus escriptes, aujourd'ui par lui faites, ledit mons. le prevost demanda ausdiz conseilliers leurs advis et oppinions comment l'en avoit à faire dudit prisonnier, et se, veue sa confession, il estoit dignes de souffrir mort. (Reg. crim. Chât., II, 1389-1392, 261)
[9] ausquieulx elle respondi que elle ne leur sauroit dire qui l'avoit prins. (Reg. crim. Chât., II, 1389-1392, 285)
[10] et en ce temps fourra plusieurs garnemens à iceulx mariez, pour lesquieulx il acheta à plusieurs marchans de la ville de Parisdes fourreures pour lesdiz mariez, d'aucune desqueles il accreust l'argent aus marchans qui les lui vendirent, soubz confiance qu'il avoit que par lesdiz mariez l'argent qu'il devoit pour iceulx feust par eulx rendu aus marchans ausquieulx il avoit accreu lesdites denrrées. (Reg. crim. Chât., II, 1389-1392, 359)

11 attestations 
 Page /2 
Fermer la fenêtre