C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de ausditz dans 7FMR 
19 attestations 
 Page /2 

[1] et, conseillé et advisé de luy, qui estoit chef et maistre dedans Arras, requist ausditz embassadeurs qu'ilz luyfeïssent faire ouverture, par ledit seigneur des Cordes, de la cité d'Arras: car lors y avoit muraille et fossé entre la ville d'Arras et la cité et portes fermans contre ladicte cité, et maintenant est à l'opposite, car la cité ferme contre la ville. (COMM., II, 1489-1491, 183)
[2] Après plusieurs remonstrances faictes ausditz embassadeurs et que ce seroit pour le myeulx et que plus ayséement on viendroit à paix en faisant ceste obeissance, ilz se y consentirent, et principallement lesdictz chancellier et seigneur de Humbercourt. (COMM., II, 1489-1491, 184)
[3] et, conseillé et advisé de luy, qui estoit chef et maistre dedans Arras, requist ausditz embassadeurs qu'ilz luyfeïssent faire ouverture, par ledit seigneur des Cordes, de la cité d'Arras: car lors y avoit muraille et fossé entre la ville d'Arras et la cité et portes fermans contre ladicte cité, et maintenant est à l'opposite, car la cité ferme contre la ville. (COMM., II, 1489-1491, 183)
[4] Après plusieurs remonstrances faictes ausditz embassadeurs et que ce seroit pour le myeulx et que plus ayséement on viendroit à paix en faisant ceste obeissance, ilz se y consentirent, et principallement lesdictz chancellier et seigneur de Humbercourt. (COMM., II, 1489-1491, 184)
[5] LAQUELLE ELECTION TRANSLATA LE PAPE GREGOIRE CINQUIESME, FILZ AU PARENT DU TROYZIESME OCTON, EMPEREUR DES ROMMAINS, AUSDITZ ALLEMANS. (LA SALE, Salade, c.1442-1444, 226)
[6] lesquelz larrecins pour lesditz larrons vendoit et distribuoit, et l'argent que de ce elle recepvoit, en bailloit et delivroit ausditz larrons leur portion, et pour elle en retenoit son butin. (ROYE, Chron. scand., I, 1460-1483, 4)
[7] Et dist audit bastard que après ce qu'il auroit trouvé les moyens de l'ouverture dudit pont et fait ses dilligences, qu'il s'en iroyt après luy ausditz forsbours Saint-Denis. (LE CLERC, Interp. Roye, c.1502, 171)
[8] Sur ces points, mondit seigneur vostre frere a faict assembler en sa presance les gens de son conseil avec nous, pour deliberer la responce qu'il devoit faire ausditz Bourguignons, disant qu'il ne vouloit riens faire dont ne feussions advertis et qui ne feust selon vostre bon plaisir. (LE CLERC, Interp. Roye, c.1502, 221)
[9] Depuis ladicte deliberation, mondit seigneur vostre frere nous a dict que aucuns l'avoient adverty de donner de la vesselle d'argent ausditz Bourguignons, pour ce que c'est chose acoustumée de faire à ambassadeurs soit d'amys ou de ennemys et qu'on avoit ja trouvé laditte vesselle, mais qu'il ne le vouloit point faire sans nostre conseil. (LE CLERC, Interp. Roye, c.1502, 223)
[10] Et tint le roy ausditz habitans les promesses que ledit conte leur avoit accordées, et luy escripvit unes lettres faisant mencion desdittes promesses, desquelles la teneur s'ensuit: " Mons. le grant maistre, j'ay receu voz lettres que par le bailli de Caux m'avez escriptes, dont je loue Dieu et Nostre Dame, et congnois bien le bon service que vousm'avez fait, et à jamais m'en souviendra et de ceulx qui ont esté avec vous. (LE CLERC, Interp. Roye, c.1502, 263)

19 attestations 
 Page /2 
Fermer la fenêtre