C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de ausdictes dans 7FMR 
34 attestations 
 Page /4 

[1] " Et le dit en bon visaige et ryant, congnoissant la nature de celluy à qui il parloit estre telle qu'il prendroit plaisir ausdictes parolles; (COMM., I, 1489-1491, 76)
[2] Et pour ce la Court a envoyé au jour d'ui dessusdit IJ huissiers de ladicte Court, c'est assavoir, Aleaume Chassemarée et Guillaume de l'Espine en ladicte Chambre des Comptes faire commandement ausdictes gens des Comptes qu'il envoiassent les lettres, actes et munimens de ladicte cause, lesquelz y alerent, et feront una dieleur relation. (BAYE, I, 1400-1410, 30)
[3] Et quant ausdictes finances, pour y pourveoir plus especialment, soient appelez dix ou douze preudommes et expers en tele matiere qui advisient aucun bon remede, et le reportent au Conseil. (BAYE, II, 1411-1417, 157)
[4] Et, en outre, a ordonné ladicte Court, par la deliberacion et en la presence des dessusdis des Comptes et Tresoriers, que lesdiz des Comptes et Tresoriers et autresqu'il appartendra feront bonnes lettres et seureté ausdictes personnes pour recouvrer les sommes dessusdictes, qui par eulz seront prestées et delivrées pour faire lesdictes reparacions. (FAUQ., I, 1417-1420, 7)
[5] Et finablement a esté conclu par les dessusdis que on obtempereroit ausdictes lettres royaux et que ledit Bequot vendroit au premier jour du Parlement prochain à venir pour estre receu audit lieu et office, faire le serment à ce acoustumé et pour servir le Roy oudit office. (FAUQ., I, 1417-1420, 43)
[6] Lesquelles lettres et informacions veues, la Court ordonna certaines lettres estre faictes consonans ausdictes lettres royaux passées oudit Grant Conseil, et furent commandées à faire et enregistrer par le greffier criminel, quia materia criminalis . (FAUQ., I, 1417-1420, 58)
[7] Et depuis, pour restraindre et obvier ausdictes prinses, fu deffendu, sur paine de la hart, par cry publique et à son de trompe, que nul ne print ou emportast aucuns biens par la maniere dessusdicte, et que nul, sans licence ou auctorité de justice,arrestast aucuns prisonniers ne fist prisons privées. (FAUQ., I, 1417-1420, 127)
[8] selon lesquelz advis ledit de Bar, par cry publique et à son de trompe, fist deffendre telles manieres de roberies, prisons privées, fist en oultre faire pluiseurs inhibicions et deffenses pour tenir en paix et transquilité les gens de Paris, contre lesquelles deffenses furent faictes depuis pluiseurs entreprinses, pour quoy lesdictes deffenses furent depuis par pluiseurs fois reiterées pour obvier etmettre fin ausdictes entreprinses. (FAUQ., I, 1417-1420, 130)
[9] Durant lequel effray, pour ce que aucuns publioient que on vouloit delivrer de prison ledit d'Armaignac et autres prisonniers qui lui avoient favorisié, si comme on disoit, contre le duc de Bourgongne, et qui avoient esté consentans et coulpables des guerres et divisions et du petit gouvernement qui avoient esté en ce royaume, et yceulz delivrer et baillier ausdictes gens d'armes qui estoient venuz et venoient devant Paris par la riviere et autrement. (FAUQ., I, 1417-1420, 136)
[10] En oultre, pour faire lettres responsives ausdictes lettres et pour faire autres lettres pertinens en la matiere selon la deliberacion des dessusdis, furent commis quatre des conseilliers de ladicte Court. (FAUQ., I, 1417-1420, 268)

34 attestations 
 Page /4 
Fermer la fenêtre