C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de auroit dans 7FMR 
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[1] Comment auroit homme en ce party pacience parfaite, quant a ma persecution ne peut on riens adjouster que la mort. (CHART., Q. inv., 1422, 20)
[2] Guerre, de sa propre naissance, vient par defaulte de justice, car, se tous estions justes, force d'armes ne nous auroit besoing. (CHART., Q. inv., 1422, 27)
[3] Car se tous fussions justes, crainte de seigneurie ne nous auroit mestier. (CHART., L. Esp., c.1429-1430, 44)
[4] Se nostre beneureté estoit es biens de ce monde, et nostre arrest s'i fichoit sans aultre vie attendre, ou plus hault bien esperer, grant apparence auroit en ton argument; (CHART., L. Esp., c.1429-1430, 49)
[5] Li jeux yra d'autre façon En peu d'eure, et, se voulsist Fortune, cellui qui s'en ist De la cité, en petit d'eure, Auroit mis Troyens au desseure, Mais Meseür ne le volt pas, Qui vouloit Troyens mettre au bas, Par leur tollir un tout seul homme, Qui de leur confort ert la somme. (CHR. PIZ., M.F., III, 1400-1403, 101)
[6] Quant est aux susdis biens que Nature donne, qui sont ou corps, si que devant est dit, semblablement couvient, quelque habilité qu'il ait, que tout ainsi que au seigneur appartient de gouverner sa gent, que par discrecion ilz soient menez, autrement tout cherroit en foleur et en vice, si comme par exemple de qui auroit beau langage, mais tant parleroit que aux oyans tourneroit à ennuy et ainsi perdroit sa loenge. (CHR. PIZ., P.V.H., 1416-1418, 35)
[7] Je ne le dis, et ce scet Dieux, pour toy flater ne blandir, ne donner matiere d'avoir vaine gloire, ains tout au contraire, comme telz dons ne soient mie chose qui de nous viengnent, mais viennent de Dieu, dont tout ainsi que le servant, qui de son seigneur a receuz maints grans biens, graces et benefices, est plus tenus de le bien servir, estre obeissant à ses commandemens, se garder de le courroucier, estre plus humble, serviable et bon, de tant comme plus en a eu de biens et plus feroit à reprandre se le contraire faisoit et plus devroit estre de son maistre punis que cil qui tant n'en auroit receu, semblablement est de creature humaine vers son Createur, et n'est mie mal de congnoistre et sentir en soy, à creature qui l'a, le bel entendement que on a receu de Dieu et le beau corps fort, sain et puissant, ou avenant, se on l'a, et la noblece, richece ou grandeur où l'en habonde, mais que ceste congnoissance ne soit mie en vaine gloire, ne en l'attribuant au bien de soy-meismes et que par ce on se enorgueillisse, tel chose est presompcion et pechié, qui trop desplaist à Dieu, mais se c'est en se reputant tant plus tenus à lui et plus en doubte de faillir et que on en vaille mieulx en toutes vertus, ce n'est fors tout bien, si comme meismement, à autre propos de ce que l'Euvangille dit, que ce que la main destre donne ne sache la senestre, qui est à entendre que secretement soit faite l'aumosne. (CHR. PIZ., P.V.H., 1416-1418, 37)
[8] Ceste princepce qui vouldra et se penera d'amasser vertus sur vertus aura bien recort que saint Pol dist que qui aroit en soy toutes les autres vertus, et ne finast d'aourer, alast en pelerinage, feist grans jeunes et grans abstinences et tout le bien que faire se porroit, et n'auroit en soy charité, tout ce ne lui prouffiteroit neant. (CHR. PIZ., Trois vertus W.H., c.1405, 31)
[9] ne pourra souffrir ouïr dire mal de lui, n'aura cure que on lui en raporte riens, et le deffendra, car elle comme saige se pensera que du savoir n'auroit fors que tristece et riens n'y gaigneroit. (CHR. PIZ., Trois vertus W.H., c.1405, 55)
[10] Congnoissant que tous les seigneurs du royaulme se declairoient contre luy, au moins contre son gouvernement, se delibera de courir sus le premier au duc de Bourbon, qui luy sembloit s'estre plus declairé que les autres princes, et que son pays estoit foible, par quoy tantost l'auroit suppedité. (COMM., I, 1489-1491, 17)

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