C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de auquelz dans 7FMR 
7 attestations 
 Page /1 

[1] -- S'ensuit l'exposition du livre du Jouvencel faict en l'honneur de Dieu, de la glorieuse vierge Marie et de monseigneur sainct Michel l'ange, auquelz je suplie et requiers qu'il leur plaise me donner grace de parfaire mon livre à la verité pour donner exemple de bien faire, tant en paix que en guerre. (TRING., c.1477-1483, 265)
[2] (33.2) Et comme einsi fust que les Sabins eussent empli tout le lieu entor le Capitole et les Albains la montegne Celius, li roys a otroié les Mont Aventin a la novele multitude pour habiter, auquelz on a ajousté assés tost emprés ceus des cités de Telliene et de Sicane qui furent pris. (BERS., I, 1, c.1354-1359, 57)
[3] Ce jour, monsr maistre Henry de Marle m'a dit que surrogoit en son lieu monsr le doien de Senliz, son frere, pour aler à la Rochelle avec maistre Phelippe de Boisgillon en commission, auquelz a donné congié. ajousté assés tost emprés ceus des cités de Telliene et de Sicane qui furent pris. (BAYE, I, 1400-1410, 36)
[4] auquelz il donna expedicion et continua les treves d'ung an, esperant que durant icelluy se trouveroit quelque bon expedient de paix finale. (ROYE, Chron. scand., II, 1460-1483, 105)
[5] et passa par Thoucy, auquel lieu il manda aller vers luy Loys du Solier et Voyau, auquelz il parla de ses affaires, et leur charga qu'ilz se rendissentle lendemain au giste vers luy, à Saint Mathurin de Larchant; (LE CLERC, Interp. Roye, c.1502, 156)
[6] Je ne le dis pas sans cause, car de tant de roys auquelz Dieu a aydé ou temps passé, les personnes de l'esglise ne la jurisdiction ecclesiastique ne fut aussi foulee et est encores ne que de vostre temps. (JUV. URS., Verba, 1452, 353)
[7] CES CHOSES ainsi faites, fu demandé par ledit mons. le prevost ausdis presens conseillers leurs advis et oppinionscomme l'en avoit à proceder contre ledit prisonnier, mesmement que par ledit mons. le prevost fu rapporté et relaté la question qui est de telz et samblables clers qui ne scevent lire ou cognoistre lettre aucune, il avoit parlé au grant conseil du roy nostre sire et à aucuns autres de nos seigneurs de la court de parlement, lesquelz lui avoient commandé et ordonné que tous telz gens qui se advoueroient et porteroyent pour clers, auquelz temps et terme avoit esté prefix d'enseigner de leurs tiltres de tonsure, et qui ne saroient lire ou cognoistre lettre aucunne, et lequel terme seroit expiré, que pour savoir la verité de leurs bouches s'ilz estoient clers, et avoient couronne à juste cause, ou non, ou qui les avoyent prins de leur auttorité, ilz feussent mis à question, et que, selon ce qui confesseroient, que l'en procedast contre eulx à leur absolucions ou reddicions comme clercs, s'ilz estoyent clers, et, si non, à leurs condampnacions comme à faire seroit de raison. (Reg. crim. Chât., I, 1389-1392, 246)
[8] Auquelz on pourroit donner ung point au dessus, comme cór, córps, mórt, pour denoter l'o ouvert, et escrire du simple o tous autres vocables que nous escrivons avecq' la diphthongue ou. (Z000, 41)

Fermer la fenêtre