C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de auquel dans 7FMR 
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[1] Et comme escript vous a esté par autres lectres de voz amis, journee est assignee au premier jour d'avril a vous et a voz parties adverses, auquel jour vous pensons veoir se vous n'estez mort ou pris, dont Dieu vous gart, laquelle chose vous doubteriez moins que de demourer en ceste charge. (Lettres Chart., 1425, 360)
[2]Si aist Dieux a ceulx qui mesdient, Ceulx la vis je en grans estas, Mais merveiller y vi grant tas De gent comment ce avenoit Que prelat d'eglise tenoit Si fait office, par grant cure, Car, qui fais de siecle procure, A peine peut il desservir Benefice et Dieu bien servir, Auquel service sont voüez ; (CHR. PIZ., M.F., II, 1400-1403, 66)
[3] Ce Sampson ot moult ! de fortes batailles contre les Philistees, qui, l'espace ! de .XL. ans, traveillerent les filz de Israel de batailles, ! par l'ordonnance de Dieu, pour le pechié de ydolatrie, ! auquel ilz estoient retournez. (CHR. PIZ., M.F., II, 1400-1403, 161)
[4] (Auquel qu'il le fist, grant desroy Fu de trainer un filz de roy, Voire tel com cellui estoit, Qui tous les autres surmontoit, Dont grant reprouche a dire voir En affiert a Achille avoir ! (CHR. PIZ., M.F., III, 1400-1403, 128)
[5] .II. -- ! Item, comment Remus et Romulus estoient en ! debat auquel la cité de Romme seroit. (CHR. PIZ., M.F., III, 1400-1403, 165)
[6]! Ci dit comment Remus et Romulus estoient en ! debat auquel d'eulx la cité de Romme seroit. (CHR. PIZ., M.F., III, 1400-1403, 180)
[7] Mais ne vint pas de toy sans faille le mouvement, ains de cellui sans la cuy custode pour neant est veillé en la garde de la cité, lors que la veille de Saint Jehan Baptiste en ce present an mil IIIJ. cent et XIJ., si que j'ay esté bien informée par ceulx qui l'oyrent, gens digne de foy, que tu, oyant la messe, sur le pas de l'Euvangile où il dist de Saint Jehan : Et multi in nativitate ejus gaudebunt, te tournas à joyeux visage, comme tout soubdainement meu, en disant à ton confesseur : O pleust à Dieu que à ceste glorieuse journée nous peussions mectre ensemble par bonne paix et joye ces IJ. Jehans -c'estoit à entendre Jehan, duc de Berry, d'une part, et Jehan, duc de Bourgongne, de l'autre - contraires, mais ce dis tu afin que bon traictié doresenavant y puissions entreprendre, moyenner, et bien finer à l'ayde de Dieu, est bon que une belle messe à solempnité soit demain dicte en la chappelle de Saint Jehan qui est cy pres, auquel lieu les IJ. susdis ont grant devocion. (CHR. PIZ., Paix W., 1412-1413, 60)
[8] Mais pourtant ne souffit mie avoir bonne cause de vouloir faire la chose, ains convient regarder comment pourra estre faicte ains que on la delibere auquel regart par especial .IIIJ. choses convient : la premiere, quel puissance on a de ce faire ; (CHR. PIZ., Paix W., 1412-1413, 67)
[9] Et qu'il soit vray, certes, quoy que assez te pense donner exemple des vaillans anciens tant du preux Julius Cesar, de Pompée, de Scipio, et d'autres tres nobles lesquelz tout avant euvre misdrent paine de savoir et d'estre saiges qu'ils determinassent les grans empreses desquelles apres, plus gouvernées par grant savoir que par force d'armes leur prist tres bien, me souffira te donner exemple de ton bon ayol le tres sage roy Charles, quint de ce nom, auquel Dieu par sa grace te doint ressembler. (CHR. PIZ., Paix W., 1412-1413, 68)
[10] Pour celle doulereuse convoitise, afin de traire des seigneurs offices, benefices, emolumens et prouffis, n'estudient pas tous les conseilliers d'enquerir et savoir ce que pourroit estre le meilleur et le plus propice pour le bien et prouffit de ame et de corps, de gloire, d'augmentacion et honneur au prince, auquel conseillier sont deputéz et establiz afin qu'il l'en puissent ennorter et donner bon conseil. (CHR. PIZ., Paix W., 1412-1413, 78)

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