C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de auoir dans 7FMR 
15 attestations 
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[1] Je ne scé se le diz a certes Ou pour auoir plus grans dessertes De nostre mére. (Mir. ste Bauth., c.1376, 123)
[2] Puis doncques quil ne suffist pas auoir ce premier degre monte au second iusques a meditacion qui est aussy comme la maison de conseil la ou tu penseras et mediteras a part comme tu pourras acomplir ce que tu as apris estre a faire. (CIB., p.1451, 178)
[3] Et pour ce nous deuons auoir propos de tousiours monter par ceste eschielle mais pour la grant mutabilite de ceste vie mortelle nous ne pouons pas longuement estre en vng degre et sommes souuent contrains regarder souuent aulx degrez qui sont ia montez. (CIB., p.1451, 179)
[4] Mais aussi ie disoie que, selon les remedes que dieu nous a donnez contre nos plaies, desquelz a este dit en la tierce partie, on peult auoir matière de la tierce maniere de meditacion pour paruenir a la plus parfaicte maniere de contemplacion que on puisse auoir en ceste vie, laquelle nest point eue si non par special grace de dieu, comme aussi on doit entendre des autres manieres de contemplacion que on ne peult auoir sans la grace de dieu especial, mais de tant que la personne est plus hault esleuee de tant a il plus grant don de grace de dieu. (CIB., p.1451, 187)
[5] Mais aussi ie disoie que, selon les remedes que dieu nous a donnez contre nos plaies, desquelz a este dit en la tierce partie, on peult auoir matière de la tierce maniere de meditacion pour paruenir a la plus parfaicte maniere de contemplacion que on puisse auoir en ceste vie, laquelle nest point eue si non par special grace de dieu, comme aussi on doit entendre des autres manieres de contemplacion que on ne peult auoir sans la grace de dieu especial, mais de tant que la personne est plus hault esleuee de tant a il plus grant don de grace de dieu. (CIB., p.1451, 187)
[6] Mais aussi ie disoie que, selon les remedes que dieu nous a donnez contre nos plaies, desquelz a este dit en la tierce partie, on peult auoir matière de la tierce maniere de meditacion pour paruenir a la plus parfaicte maniere de contemplacion que on puisse auoir en ceste vie, laquelle nest point eue si non par special grace de dieu, comme aussi on doit entendre des autres manieres de contemplacion que on ne peult auoir sans la grace de dieu especial, mais de tant que la personne est plus hault esleuee de tant a il plus grant don de grace de dieu. (CIB., p.1451, 187)
[7] Nest ce pas grant bonte de mectre deuant toy par ses conseilz et admonicions la voie de perfection affin que tu soies parfait ou parfaicte: se tu veulx entrer lestat de perfection, il te propose virginite, il te propose toute voluntaire chastete, il te propose renunciacion au monde par religion, il te propose auoir charite a tes ennemis, il te propose faire le bien contre le mal et ne rendre point malediction pour malediction, et ainsi des autres exhortations, conseilz et bonnes admonicions. (CIB., p.1451, 188)
[8] Ie pourraye dilater ceste matiere qui est moult plaisant a ceulx ou celles qui quierent les choses qui sont en hault et qui selon lapostre goustent par bons desirs et sainctes meditacions les choses celestielles, mais ce nest pas chose qui ne requist grant escripture, pour ce a present souffise auoir baillie la matiere de saincte meditacion sur soy mesmes par la quelle la personne deuote et humble pourra passer iusques a la ioyeuse et delectable contemplacion de dieu et des choses diuines en actendant au cours de ceste vie mortelle par telles consolacions spirituelles la plaine et parfaicte vision et tresdelectable fruicion de dieu en gloire pardurable. (CIB., p.1451, 192)
[9] Et certes comme dit hugues de saint victor: nichil recte existimat qui seipsum ignorat,celuy qui a ygnorance de soy ne peult auoir bonne estimacion dautruy et ne peult auoir vraye science des autres choses. (CIB., p.1451, 197)
[10] Et certes comme dit hugues de saint victor: nichil recte existimat qui seipsum ignorat,celuy qui a ygnorance de soy ne peult auoir bonne estimacion dautruy et ne peult auoir vraye science des autres choses. (CIB., p.1451, 197)

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