C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de audict dans 7FMR 
169 attestations 
 Page /17 

[1] Ces parolles engendrèrent grand hayne dudict conte de Charroloys au roy, avec ce qu'il n'y avoit guères que le roy avoit rachapté les villes de dessus la rivière de Somme, comme Amyens, Abeville, Saint Quentin et autres, baillées par le roy Charles VIIe audict duc Philippe de Bourgongne par le traictié qui fut fait à Arras, pour en joyr par luy et ses hoirs masles, au rachapt de quatre cens mille escus. (COMM., I, 1489-1491, 8)
[2] et luy joinct audict lieu et le mareschal de Bourgongne, qui estoit de la maison de Neufchastel, ledict conte de Charroloys feist une grande assemblée de gens de conseil et autres des gens de son père en l'hostel de l'evesque de Cambray, et là declaira tous ceulx de la maison de Crouy ennemys mortelz de son père et de luy, nonobstant que le conte de Sainct Pol eust donné sa fille en mariage au seigneur de Crouy longtemps avoit,mais il disoit y avoir esté forcé. (COMM., I, 1489-1491, 10)
[3] L'ancien aage dudict duc Philippes luy feit endurer patiemment, et toute ceste declaration qui se fist contre ses gens fut à cause de la restitution de ses seigneuries situées sur la rivière de Somme, que le duc Philippes avoit rendues audict roy Loys pour la somme de quatre cens mille escus. (COMM., I, 1489-1491, 11)
[4] En la presence dudict conte de Sainct Pol fut choisy lieu et place pour combattre audict Longeumeau et arresté entre eulx que ledict conte de Sainct Pol se retireroit à Longeumeau, ou cas que le roy vint. (COMM., I, 1489-1491, 19)
[5] Et estant le conte de Charroloys audict lieu de Longeumeau, comme j'ay dit, et son avantgarde à Montlehery, fut adverty par ung prisonnier que on luy admena quele conte du Maine s'estoit joinct avecques le roy, et y estoyent toutes les ordonnances du royaulme, qui povoient bien estre environ vingt et deux cens hommes d'armes, et l'arrière ban de Daulphiné, à tout quarante ou cinquante gentilzhommes de Savoye, gens de bien. (COMM., I, 1489-1491, 20)
[6] Le premier soir que furent arrivéz tous ses seigneurs dessusdictz audict Estampes, se contèrent des nouvelles l'un à l'autre. (COMM., I, 1489-1491, 40)
[7] De Normandie le roy ne vouloit entendre pour nulle chose, mais accorda audict conte de Charroloys sa demande et offrit audict conte de Sainct Pol l'office de connestable, en faveur dudict conte de Charrolois, et fut leur adieu très gracieux. (COMM., I, 1489-1491, 76)
[8] De Normandie le roy ne vouloit entendre pour nulle chose, mais accorda audict conte de Charroloys sa demande et offrit audict conte de Sainct Pol l'office de connestable, en faveur dudict conte de Charrolois, et fut leur adieu très gracieux. (COMM., I, 1489-1491, 76)
[9] Audict seigneur de Charroloys pleut ce conseil, et se mist plus de feste avecques ces seigneurs que par avant et avecques meilleure chère et eut plus de communications avec eulx et leurs gens qu'il n'avoit accoustumé. (COMM., I, 1489-1491, 78)
[10] Tournée que fut la ville de Rouen, tous les habitans feirent serment audict duc de Bourbon pour ledict duc de Berry, sauf le bailly appelé Ouaste, qui avoit esté nourry du roy, sonvarlet de chambre, luy estant en Flandres, et bien privé de luy, et ung appellé Guillaume Picquart, puis general de Normandie. (COMM., I, 1489-1491, 80)

169 attestations 
 Page /17 
Fermer la fenêtre