C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de asolucion dans 7FMR 
3 attestations 
 Page /1 

[1] Lors le Sainct Pere fist dire a tout le monde Confiteor bien et devotement, Et pour le rendre de cueur et de corps munde, Misereatur dist aprés haultement, Et de ceste heure lors generalementA tous confés plains de constricion Qui la estoyent, fist l'asolucion Generalle, tant du long que du lé, Et si donna plaine remission De peine et coulpe, comme en l'an Jubilé. (LA VIGNE, V.N., p.1495, 237)
[2] et affin que ledit mons. le prevost peust plus plainement proceder et seurement à l'asolucion ou condempnacion dudit prisonnier, bailla deux roles en parchemin, lesquelz il dist estre la confession et procès dudit bastart, cy après accousuz, et contenir ceste forme: C'EST LA confession de Hennequin du Bos, soy-dissant bastart de Gommegniers, et ce qu'il a dit et cogneu par devant monseigneur Robert de Bethune, visconte deMeaulx, seigneur de Venduel, chevalier, et presens le prevost de Saint-Quentin, et le clerc sermenté et homme feal du roy nostre sire en ladite ville, ad ce appellées par ledit chevalier, liquels Hennequins a esté par ledit mons. le visconte prins en l'iglese de Saint-Quentin, et enprisonné, pour souspeçon et renommée d'estre Engleis, et d'avoir fait serement aus Englès, et fait plusieurs mauls et criesmes de leze-magesté. (Reg. crim. Chât., I, 1389-1392, 380)
[3] Renunçans les dis vendeurs, la ditte fame auctorisee comme dit est, par leurs fois pour ce bailliee es mainz dezdiz notaires jurez quant a cest fait expresseement, a toute exepcion de decepcion, de mal, de fraude et lesion, a accion en fait, a convencion de lieu et de juge, a condicion sanz cause ou de non juste et indeue cause, a la copie de ces lettres pour dire en contre, a l'exepcion d'oultre la moitié de juste pris, a toutes lettres de grace donnees ou a donner, a la ditte somme non avoir eue et receue, a l'asolucion et dispense de leurs prelas et de touz autres, a toutes coustumes, constitucions, loiz, us, establissemens et ordennances de villes et de païz a ce contraires, et a tout ce qui, de fait et de droit, aidier et valoir leur pourroit a venir contre, et generaument a toutes autres choses, et meesmement au droit disant generale renunciacion non valoir. (Chartes Abb. St-Magl. T.F., t.3, 1330-1436, 172)

Fermer la fenêtre