C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de apprez dans 7FMR 
93 attestations 
 Page /10 

[1] " Apprez soupper, le cappitaine de Crathor s'en ala à la porte et là se tint tant que le Jouvencel fust aux champs, lui et tous ses gens d'armes, et garda bien qu'il ne saillist ame, ne à pié ne à cheval, qu'il ne congneust. (BUEIL, II, 1461-1466, 128)
[2]Nous Raoul conte d'Eu faisons sçavoir a tous que en nos jours, qui furent a Eu le Lundi devant Pasques continuez du Lundi apprez le Dimenche que l'on chante Reminiscere, l'an mil trois cens et vingt, ouys la complainte d'hommes relligieux l'abbé et le couvent de Saint Vandrille, disans que non deuement et sans cause l'en leur avoit empesché l'usage qu'ilz avoient en nostre forest d'Eu, pour raison de leur manoir de Bethencourt, assis en la riviere de Foucarmont o le tenement Henry de Villiers, bailli de nostre dicte forest, et veus les roulles de la dicte forest, nous aux dicts relligieux avons leur dict usage mis au delivré et voullons que eux en usent et jouissent paisiblement d'ores en advant, en la fourme et en la maniere que es roulles de la dicte forest est contenu, en faisant a nous et a tous autres comme faire en doibvent selon les dictz roulles. (6205, 312)
[3] Mons. le grant maistre, à ce soir a esté prins ung Bourguignon à Dieppe, qui a dit que Mons. de Bourgongne doit envoyer demain courrir devant Arques et laditte ville de Dieppe, et les faire sommer et apprez s'en retourner; (LE CLERC, Interp. Roye, c.1502, 300)

93 attestations 
 Page /10 
Fermer la fenêtre