C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de aians dans 7FMR 
184 attestations 
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[1] Les autres aians amez ont povoir de servitude reglé a ce qu'ilz pevent par institution de servitude. (CHART., L. Esp., c.1429-1430, 151)
[2] Que quant science est bien amorse, Elle vault mieux a homs que force, De ce dit Tulles en son livre De Viellece tout a delivre Que les choses grandes parfaites Non mie par force sont faites Ne par abilité de corps Ne par jeunece ne encors Par legiereté que li membre Aient, mais par conseil entendre, Par sagece et par sapience Et par d'auctoritez science, Qui plus reluit es anciens Aians plus parfais esciens Que les jeunes ; (CHR. PIZ., Chem. estude P., 1402-1403, 225)
[3] Mais, dit il, que ce soit premier de qui autre est engendré par condempxacion ou inspissacion, il appert, dist il, par ceulz qui mettoient principe les corps plus simples, c'est assavoir les corps aians tres menues parties, desquelz par condempxacion ilz disoient les choses estre faictes, si comme aucuns qui mettoient le feu pour ce qu'il est tres soubtil. (CHR. PIZ., Avision R.D., 1405, 72)
[4] Toutesfoiz, estans Venitiens presque au dessoubz, au moins aians le pire et fort mynéz d'argentet plusieurs places perdues, appoincta ledit seigneur Ludovic à l'honneur et prouffit des Veniciens et revint chascun au sien, fors le pouvre duc de Ferrare, qui avoit commencé la guerre à la requeste de luy et le roy Ferrand dont avoit espousé la fille. (COMM., III, 1495-1498, 18)
[5]Et tantos apriés ces chevaleries faites, fu fais li mariages dou dit messire Guillaume de Hainnau a la fille dou duch de Braibant, madamoiselle Jehane, qui lors estoit la plus belle, la plus gente, la plus frice et mieuls aians toutes nobles manieres que nulle jone dame dont on euist la congnissance; (FROISS., Chron. D., p.1400, 267)
[6] Car quant premierement entray Ou palais, ou tant d'onnour ay,Mes povres robes desvesti Et des tiennes me revesti, Et aussi je me desnüay De ma voulenté et laissay Du tout ma propre affeccïon, Aians certaine entencïon De ta voulenté prendre et faire. (Gris., 1395, 63)
[7] Et ne dois pas croire que lange les forme de nouuel car il nest pas en sa puissance, mais telles similitudes des choses que tu as veues et ouyes en tout ou en partie ou par choses aians conueniences aulx autres choses il les compose ou deuise et met en tel ordre en ton ymaginacion que tu congnoistras et te semblera que tu verras les choses de quoy elles sont especes et semblances. (CIB., p.1451, 214)
[8] Les notions, c'est a dire les dictions signifians les distinctions des personnes, aians pluseurs noms, on les apelle notions, pour cequ'ilz notifient les personnes et les nous font congnoistre. (Somme abr., c.1477-1481, 151)
[9] Aucuns se dient temporelement comme aians domination et faisans misericorde, lesquelz noms avec leur propre signification donnent entendre aucun effect real et de fait. (Somme abr., c.1477-1481, 154)
[10] Mais " speculum " est le mireoir des choses comme estanset aians estre. (Somme abr., c.1477-1481, 158)

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