C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de ai dans 7FMR 
682 attestations 
 Page /69 

[1] Maint hault baron de grant noblece Orent li Grec, dont la proece En l'istoire est bien racontee, Mais, pour briefté, ne l'ai comptee. (CHR. PIZ., M.F., III, 1400-1403, 87)
[2] ITEM, pour ce que Moyse tarda longuement quant il ala recevoir la loy de Dieu au mont de Synay, le peuple ydolatra et se surtray de la loy de Dieu, pour laquelle faulte, Moyse retourné, furent mors XIJ.ai hommes, si que il est escript ou XXXIJ.e chapitre d'Exode. (CHR. PIZ., Paix W., 1412-1413, 129)
[3] ITEM, de ceste exemple ne furent pas chastiéz les folz populaires, ains, pour ce que les susdis nomméz furent ainsi mors, se sourdi de rechief murmure et sedicion ou peuple contre le duc Moyse et disoit le fol peuple que il avoit fait mourir yceulx dont de fait pour crainte de leur tumulte s'en convint fuir Moyse et Aaron au temple, pour lequel mesfait Dieu ne voult plus retarder sa pugnicion, ains envoia tantost feu du ciel qui occist XIIIJ.ai hommes, si que il est escript ou XVJe chappitre de Nombre. (CHR. PIZ., Paix W., 1412-1413, 129)
[4] Le comte de Compobache en avoit quatre cens armetz ou plus, et estoit sans terre, car, à cause des guerres que la maison d'Anjou avoit menées en ce royaulme de Napples, de laquelle il estoit serviteur, il en estoit banny et avoit perdu sa terre et tousjours s'estoit tenu en Prouvence avec le roy Regné de Cecille ou avec le duc Nicolas, filz du duc Jehan, après la mort duquel ledit duc de Bourgongne avoit recueilly plusieurs de ses serviteurs et par especial tous les Ytaliens,comme celluy que j'ai nommé, Jacques Galyot, très vaillant, honorable et loyal gentil homme, et plusieurs autres. (COMM., II, 1489-1491, 95)
[5] Autant comme cestuy-cy dont j'ai parlé estoit mauvais et desloyal, Jacques Galyot estoit bon et loyal, et, après avoir longuement vescu, est mort en grant honneur et renommée. Napples, de laquelle il estoit serviteur, il en estoit banny et avoit perdu sa terre et tousjours s'estoit tenu en Prouvence avec le roy Regné de Cecille ou avec le duc Nicolas, filz du duc Jehan, après la mort duquel ledit duc de Bourgongne avoit recueilly plusieurs de ses serviteurs et par especial tous les Ytaliens,comme celluy que j'ai nommé, Jacques Galyot, très vaillant, honorable et loyal gentil homme, et plusieurs autres. (COMM., II, 1489-1491, 97)
[6] Je luy ai chargé vous dire aucunes choses de ma part. (0304, 93)
[7]Je luy ai demandé s'il avoit son commandement de la Seigneurie ou de vous. (0304, 108)
[8] Sire, j'ai receu unes lectres qu'il vous a pleu m'escripre avecques une informacion contre celluy qui est au chasteau de Tallemond, par lesquelles vous plaist me mander que incontinent je l'oste et que je vous mande le nom de celluy que j'y mectray, ce que je feray a toute dilligence, et a nom celluy que je y enverray Regné de Poilly, qui est d'auprés d'Argenton et a femme et plusieurs enffens. recueilly plusieurs de ses serviteurs et par especial tous les Ytaliens,comme celluy que j'ai nommé, Jacques Galyot, très vaillant, honorable et loyal gentil homme, et plusieurs autres. (0304, 119)
[9] Vous savéz bien, monseigneur, que si je m'en vois, que l'on le me dira et si ne sçay par ou je puisse passer en seureté, carj'ai icy beaucop parlé contre ce duc de Milan avant la conclusion de la ligue, et le jour qu'elle me fut dicte, et y a eu maint debat parmy ses Veniciens avant la conclurre, mais puis qu'ilz y sont, en tout et partout s'en vouldront montrer les chiefs, mais mains perilleux contre la personne du roy ny a le vouloir de tous poinctz fouller que les autres, mais je ne serai plus bon de riens traicter avecques eux veu la façon comme nous sommes departiz. (0304, 231)
[10]Madame, puis poy de jours vous ai escript mon arrivee, et comme le roy [m'avoit] fait bonne chere et fort parlé a moy, et a fait, chascun jour, depuis mais lectres escriptes, parolles generalles, et a chascune fois me parler de vous et longuement; (0304, 296)

682 attestations 
 Page /69 
Fermer la fenêtre