C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de affin dans 7FMR 
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[1] Embuschez sont, affin qu'on ne les voye, Dedans mon cuer en l'ombre de mes yeulx Triste plaisir et doloreuse joye, Aspre doulceur, resconfort ennuyeux. (CHART., R. Bal., c.1410-1425, 376)
[2] et affin que le delit de l'onneur ne feist mescongnoistre la charge, ne delaya au premier la paine aprés l'offence, pour desclairer en la primitive institucion des royaulmes la condition du devoir des roys. (CHART., L. Esp., c.1429-1430, 41)
[3]Ainçoys doit la punition tourner sur les abusans, non pas sur lui qui les donna pour en bien user, et affin que necessité de vivre ne induisit a pechié, ou que la simple povreté de l'Eglise ne fust foullee trop de legier par temporelle puissance, ou de sa desdaigneuse disete. (CHART., L. Esp., c.1429-1430, 57)
[4] Et ceste puissance s'apelle pollitiquementthimocracie, qui est en commun parler eslection, que aucuns par l'instabilité doubteuse de souvent changer seigneurie, et affin de oster achoisons de divisions au choisir et parcialités de gouverner, ont mieulx amé continuer par ordre de nature et regle de doctrine leur seigneurie en une moriginee maison et glorieuse ligniee que souvent cheoir au tumulte dez mutations de discors et d'envie. (CHART., L. Esp., c.1429-1430, 69)
[5] La duree de celle plaie fut longue ainsi que de l'aige d'ung homme de .LXX. ans, affin que lez mauvaiz cependant mourissent en chetifvoison, et que Dieu restaurast sa terre de peuple tout nouvel examiné par adversité. (CHART., L. Esp., c.1429-1430, 77)
[6] Car le venin et l'infection de civille discorde fut ordonné de Dieu pour reprimer l'orgueil dez haultesses mondaines, et affin que ceulx qui surmontoient lez autres si esleveement que nul autre mondain ne les peult humilier, fussent par eulx mesme reprimés en humilité soubz Dieu, et ramenés a congnoissance de leur fraelle puissance. (CHART., L. Esp., c.1429-1430, 80)
[7] Et pour ce que homme ne peult eslever son jugement oultre le povoir de humaine science, se fist homme, et en voulant exalter humanité humilia sa deité, et print char humaine sans delesser eternelle divinité, affin que en vertu de Dieu humain homme fut fait divin, et que celui qui divinement se fist homme peust estre congneu Dieu humainement; (CHART., L. Esp., c.1429-1430, 116)
[8] Maintenant se tu qui es vaincu par les vices de l'ame demandes victoire sur ton corporeil ennemy, peult advenir que Dieu te laissera vaincre quant au corps, affin de humilier ton cueur, et que tu puissez avoir victoire sur orgueil qui est le prince de tous les vices. (CHART., L. Esp., c.1429-1430, 154)
[9] Affin que me peusse chevir Elle me volt mettre servir Une dame de hault parage, Qui .I. poy lui tient de lignage, Mais ne s'entre ressemblent pas, Ne sont pas faites d'un compas, Trop sont dessemblans leurs figures, Leurs fais, leurs meurs et leurs natures. (CHR. PIZ., M.F., I, 1400-1403, 23)
[10] Oyez comment de moy chevit Ma dame Fortune, qui vit Que ja commençoie a apprendre Le ffait de raison et comprendre: Affin qu'encore plus sceusse Son fait mieulx et apperceusse Me volt commettre un sien message, Tout fusse ancore moult joenne d'aage, Et tant d'onneur sienne merci Me fist lors, com vous orrés ci: Celle dame a un sien parentAssez prochain, a qui se rent Mainte personne en bonne entente, Car ma mere homme et femme tempte, Pour multiplier la demeure Ma dame, que chacun labeure A fortifier son logis, Qui n'est pas maçonné de gis, Et affin qu'on ne s'i forvoie Loy et raison trouvé la voye Ont vers cil, ou fus envoyee Moult notablement convoyee, Mais, ma dame, je vous di bien, Selon qu'elle veult mal ou bien Aux gens, de ses biens elle part Assene et leur adresce part Bonne ou mauvaise et leur envoye Ou bien ou mal, tristece ou joye. (CHR. PIZ., M.F., I, 1400-1403, 33)

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