C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de adreciez dans 7FMR 
4 attestations 
 Page /1 

[1] Mais eslevez voz yeulx en hault, et voz penséesadreciez à la beatitude sans fin et là trouverez parfait bien et toute felicité. (CHR. PIZ., P.V.H., 1416-1418, 43)
[2] L'evesque de Paris dit que maistre Geffroy a esté trouvé mort en sa haulte justice, et que il a esté mis es champs en terre prophane, en ung tonneau plain de chaux, et touche ceste matiere l'evesque, tant à cause de sa juridiction espirituele comme de la temporele, et se doivent adrecier à l'evesque pour avoir licence de l'enterrer, et appartient à l'evesque quant à ce et non autre de y pourveoir, se se sont folement adreciez à la Court, et prematurè agunt, si voisent devers l'evesque. (FAUQ., III, 1431-1435, 6)
[3] si s'en repairerent tous courrouciez a la court et dirent a l'empereur que Cycero les avoit moquez et que ce estoit songe ce qu'il avoit fait entendant, car ilz n'avoient riens veü ne trouvé de quoy ilz peüssent estre de riens adreciez. de la temporele, et se doivent adrecier à l'evesque pour avoir licence de l'enterrer, et appartient à l'evesque quant à ce et non autre de y pourveoir, se se sont folement adreciez à la Court, et prematurè agunt, si voisent devers l'evesque. (Bérinus, I, c.1350-1370, 417)
[4] Pour laquele chose, ledit Poulain et ledit Jehan Courson, qui estoit sergent sermenté d'iceuls religieux de Saint Magloire, aians lors vergoigne et doleur des dictes injures et vituperes pour lesquelz ledit religieux s'estoit departi et alé vers son eglise, et aussi que ladicte rue de Darnestal estoit et est, comme dessus est dit, en la justice desdiz religieux et que il leur y estoit deu reverence ainsi que il sembloit aus diz Jehan et Poulain, se feussent adreciez contre ledit Guillemin et son dit complice ; (Chartes Abb. St-Magl. T.F., t.3, 1330-1436, 456)

Fermer la fenêtre