C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de addresse dans 7FMR 
1 attestations 
 Page /1 

[1] Et pour la bonne amour et congnoissance ancienne qui a tousjours esté entre vous et moy, je vous addresse privement mon cas, esperant que m'y aideréz et vous y emploieréz voulentiers. (0304, 171)
[2] Vos gens qui sont icy en court savent bien s'ilz ont besoing de par deça de amys ou non, et a qui ilz ont addresse pour les soustenir. (0304, 183)
[3] Et pour ce qu'il peut advenir que, par la cause dema viellesse ou le commendement de ce hault Dieu tout puissant à qui toutes personnes de chascun estat sont subjectes, soit en mort, en vie, en santé ou maladie, ou que peut estre je n'aray loisir de parfaire mon emprinse et mon bon vouloir, je supplie à ceulx qui auront charge de vostre noble personne et de voz affaires, qu'ilz veuillent, en deffaulte de moy, recueillir mon euvre pour la vous presenter en temps et en lieu, et tant faire, en charité de noblesse, que mes memoires soient visitées avant la presentacion d'icelles devant vous, pour leur donner, selon leur merite, correction, reboutement ou addresse. (LA MARCHE, Mém., I, c.1470, 15)
[4] Ainsi vous, puisque jusques à présent vous avés estés séduits par ceux qui vous conduisent, regardés de toutes pars s'il seroit possible de trouver meilleure addresse, et ne soyés point opiniastres comme Alcumistes, lesquels aiment mieux dépendre sac et bagues, corps et entendement, et finablement ou mourir en soufflant le charbon, ou aller mourir en l'hospital, que de laisser leur forcenée entreprinse. (S183, 54)

Fermer la fenêtre