C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de acompliz dans 7FMR 
21 attestations 
 Page /3 

[1] Et le marquis, qui est feruz En sa rudesce et obstiné, Ert en pou d'eure ravisé Et de sa durté convertiz, Combien que XII ans acompliz Y ait que sa fille nasqui. (Gris., 1395, 71)
[2]Erambourc, jamais ne venroit, Si ara set ans acompliz: Tant m'en est donnez li respiz. (Mir. enf. diable, c.1339, 16)
[3]Le voloir de Nostre Seignieur, A qui debvons toust obeïr, Soit acompliz, et son plesir Soit fait ; (Myst. st Bern. Menth. L., c.1450, 135)
[4] Ne veez la Oruble qui n'a pas VIJ. ans acompliz, qui a ja occiz deux de mes escuiers, et avant qu'il eust trois ans, avoit il fait mourir deux de ses nourrices par force de mordre leurs mamelles? (ARRAS, c.1392-1393, 253)
[5] Et fu conclu et advisié ce qui s'ensuit: L'advis de la Court sur les deux poins proposez par monseigneur le chancelier de Guienne à messeigneurs de Parlement, en la presence du roy de Sicile, et de pluseurs de son Conseil, du Chancelier, de monseigneur le duc de Berry et d'autres, est tel: C'est assavoir, que nosseigneurs du sang de France voient et facent veoir diligemment par leurs consaulx les traictiez de la paix faiz à Aucerre et à Pontoise, lesquelz ont depuis esté jurez par yceulz seigneurs et leurs conseilliers principaulx, et que yceulz traictiez, selon leur forme et teneur, soient bien tenuz, acompliz et gardez, et que se lesdiz conseillers voient ou scevent que lesdiz seigneurs ou aucun d'eulz facent ou weillent fere aucune chose au contraire d'iceulz traictiez ou de partie d'iceulz, qu'ilz en advertissent lesdiz seigneurs, et de leurs diz seremens qu'ilz ont fait de les tenir et garder, et de non venir ne fere au contraire. (BAYE, II, 1411-1417, 152)
[6] Et, pour ce faire, devoient convenir et assembler lesdictes parties sur le pont dudit lieu de Monstereau, et combien que pour aucuns rappors lors vraissemblables, et, pour aucunes conjectures assez apparens, ledit duc de Bourgoingne, doubtant estre deceu, eust delayé aucunement d'assembler audit lieu, en la disposicion qu'il estoit, et entrer dedens les barrieres, où ledit Dauphin et ses gens estoient retrays, neantmoins confiant desdictes aliances et traictiés ainsi solempnelment juréez, et es asseurances renouvellées, afin que on ne lui peust rien imputer et que à lui ne tenist que lesdictes aliances et traictiez ne feussent acompliz, comme mal conseillié, vint, le Xe jour de ce mois, après disner, sur ledit pont, où devoit estre faicte ladicte convencion, et, environ V heures après midy, entra dedens la barriere, où ledit Dauphin et ses gens estoient retrais, et, en entrant, se humilia moult envers ledit Dauphin et lui fist la reverence qu'il appartenoit. (FAUQ., I, 1417-1420, 317)
[7] A ce je te respons et di que les signes du jugement sont presque tous acompliz. (7007, 397)
[8] Oultre plus je te respons et di que pluseurs autres signes sont acompliz : car le soleil et la lune ont perdu leur clarté, et les estoiles sont cheutes du ciel. (7007, 397)
[9] Par quoi il appert que les signes du jugement sont asséz acompliz. (7007, 398)
[10] et ce elle cognoissoit oultre ce que dit est dessus, que justice et raison li feussent fais et acompliz. (Reg. crim. Chât., I, 1389-1392, 197)

21 attestations 
 Page /3 
Fermer la fenêtre