C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de acompaigne dans 7FMR 
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[1] L'un acompaigne L'autre a la fin que plus en preigne Aux cuers, et que mieulx les seurpreigne; (CHART., L. Dames, 1416, 256)
[2] En ceste dolente et triste pensee, qui tousjours se presente a mon cueur et m'acompaigne au lever et au couchier, dont lez nuys me sont longues, et ma vie ennuieuse, ay ja par long temps travaillié et foullé mon petit entendement, qui tant est surprins et environné de desplaisans frenesies, que je ne le puis exploicter a chose dont me vienge liesse ne confort. (CHART., L. Esp., c.1429-1430, 3)
[3] Si est a si fait point mené Qu'a peine a il homme né, Qui le serve, ne l'acompaigne, Lui, qui tant seult mener compaigneQue tout li monds faisoit trembler ! (CHR. PIZ., M.F., II, 1400-1403, 252)
[4] ne deust pas estre cy assise, car, qui qu'elle acompaigne, ne lui affiert mie s'embatre en mes proprietez. (CHR. PIZ., Avision R.D., 1405, 38)
[5] Dont, par ce, le vray amoreux, tel que je dy, pour acquerir la tres desiree grace de sa tresbelle dame, toutes les acomplist et laisse ce tres desplaisant pechié d'avarice et se acompaigne avec celle tresdoulce et tres amiable vertu de largesse, qui estamie de Dieu et honnoree du monde, et par ainsin est il sauvé. (LA SALE, J.S., 1456, 23)
[6] Qu'assez n'ait gent qui l'acompaigne N'ay je pas doubte. tres desiree grace de sa tresbelle dame, toutes les acomplist et laisse ce tres desplaisant pechié d'avarice et se acompaigne avec celle tresdoulce et tres amiable vertu de largesse, qui estamie de Dieu et honnoree du monde, et par ainsin est il sauvé. (Mir. ste Bauth., c.1376, 89)
[7]«Megere suis qui Fremeur acompaigne, Ire et Horreur est ma lignee prophane. (ANTITUS, Poés. P., c.1500, 5)
[8] Eschive les gens deshonnestes Et t'acompaigne des honnestes ; (MESCHIN., Lun. princes M.-G., c.1461-1465, 39)
[9] Mais contumelie est quant manifeste suite de male euvre s'acompaigne a l'enfleure du cuer en dommage d'autrui. (FOUL., Policrat., IV, 1372, 82)
[10]» Et comme dist Varro : «Philosophie n'a cure de chely qui prent anuy en doctrine recepvant, mais elle semont chelui qui l'acompaigne joyeusement». (DAUDIN, De la erudition H., c.1360-1380, 56)

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