C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de acompagner dans 7FMR 
1 attestations 
 Page /1 

[1] et vint le sire de Raiz, qui amena une belle compagnie d'Anjou et du Maine pour acompagner la Pucelle. (TRING., c.1477-1483, 277)
[2] Et ayant traversé quelque rue, il dist à son serviteur (qui avoit acoustumé de l'acompagner en ses amours) : « Va-t'en aux champs à une telle terre et sejourne là tout ce jour, et t'en vien au matin me querir en tel lieu partant de la maison de Violente, et mets mes chevaux ce pendant en quelque hostellerie, car je ne veux pas qu'on sçache que j'y aye couché ». (S181, 158)
[3] et leur fist de grandes promesses s'ilz le vouloient acompagner et passer la mer avecques luy jusques en la grant Bretaigne, pour venger la mort de Vortergirvus son pere que Aurelius avoit ainsi cruellement fait mourir. (S185, 239)
[4] Plusieurs des seigneurs du païs de Germanie promisdrent le acompagner et luy ayder à ce faire. (S185, 239)
[5]Les autres princes qui la estoient furent moult joieulx de la prudente et courageuse responce du roy Hoel, et offrirent tous à Artur le acompagner et luy ayder en la maniere cy aprés declaree, c'estassavoir : Augusellus roy d'Escoce promist de acroistre la compagnie de deux mil hommes armez à cheval et troys mil hommes de pié. (S185, 264)

Fermer la fenêtre