C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de accueilli dans 7FMR 
6 attestations 
 Page /1 

[1] S'il est clerc et ait grant science, Mestier aura de pacience, Se Fortune l'a accueilli, Car moult tost l'aroit maubailli, Se contre elle ne resistoit Par constance, ainsi comme estoit Pacient jadis le vaillant Boece, qui tout son vaillant Perdi, et si fu exillé Par li Rommain mauconseillé ; (CHR. PIZ., M.F., II, 1400-1403, 89)
[2] Car, comme ladicte Fortune, quant du tout voult decliner quelque chose, soit regne, cité, empire ou singuliere personne, elle de loings va querir ses apprestez toutes contraires pour la chose que elle a accueilli en yre conduire ou point de maleurté, ainsi m'avint. (CHR. PIZ., Avision R.D., 1405, 100)
[3] Il avint a un certein jour Qu'il me plut qu'a moult grant sejour Prenisse un traitis esbanoy, Paisiblement, sans point d'anoy, Et je savoie un lieu quillet, Noble, faitis et gentillet Pour le deduit des damoiseaus Qui bien aimment chiens et oiseaus,S'i accueilli tantost ma voie Atout le gerfaut que j'avoie. (MACH., D. Aler., a.1349, 382)
[4] mesellerie m'accueille Trop griément, mais m'a accueilli. (Mir. emper. Romme, 1369, 296)
[5] Moult me fut bel quant dame Ysengrine mist fin a son parler, car papier et chandeille me failloient, avec sommeil qui fort m'avoit accueilli car prez de minuit estoit. (Ev. Quen. I, c.1466-1474, 88)
[6] le quel, de son bon gré et bonne volenté, sanz force, fraude, erreur et decevance, mais il sur ce bien avisié et conseillé, si comme il disoit, considerant la fortune et grace des biens que Nostre Seigneur Jhesus Christ lui avoit et a faiz en cest present monde, pour le salut et remede de l'ame de lui et des personnes ci dessouz nommeez, et pour la tres bonne et grant affeccion et devocion qu'il avoit et a a l'eglise de la priouré de Saint Lorenz de Montfort, membre de l'eglise de Saint Magloire de Paris, et pour estre accueilli et participant es biensfaiz et prieres des diz lieux ainsi que cy dessouz est devisié,si comme il disoit, congnut et confessa avoir des maintenant donné et aumosné (donné et aumosné) et par nom de vray dom et perpetuelle aumosne quittié, ottroié et du tout dellessié a touz jours et en la meilleur maniere que il puet et pourra estre fait, sanz esperance de jamés rappeller ne venir contre, aus diz religieux, en acroissement, aumentacion et proufit du dit prieuré et eglise de Saint Lorenz et pour yceulx, sanz que autres personnes y puissent riens, demander, reclamer ne avoir, les heritaiges et choses qui cy dessouz sont devisiez, nommeez et esclarciez, c'est assavoir : 1. (Chartes Abb. St-Magl. T.F., t.3, 1330-1436, 192)

Fermer la fenêtre