C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de accompaignez dans 7FMR 
11 attestations 
 Page /2 

[1] Et pour ce le dit Gadifer, accompaignez des dessus nommez, estans avec lui [. (6205, 345)
[2] Au Conseil, pour ce que moult po de gens estoient venues au Palaiz, tant de procureurs que d'autres, pour les processions de la Saincte Chappelle qui estoient alées à Saint Deniz, accompaignez de pluseurs colleges. (BAYE, II, 1411-1417, 73)
[3] Comme dit est dessus, au lieu d'Ais se tenoient le conte d'Estempes et le bastard de Bourgoingne, grandement accompaignez et singulierement de bons chiefz, qui est le premier et le principal pilier de la guerre. (LA MARCHE, Mém., II, c.1470, 35)
[4] et descendirent les Allemans en l'abbaye, où les attendoient le conte d'Estempes et le bastard de Bourgoingne, fort accompaignez, et furent mis en l'eglise; (LA MARCHE, Mém., II, c.1470, 45)
[5] En tel estat et ordre tirerent tous en la court, où les chevaulx les attendoient, et en tel ordre allerent les chevaliers parmy la ville de Gand, grandement accompaignez de nobles hommes privez et estranges, d'ambassadeurs et d'estrangiers, et le peuple estoit moult grant parmy la rue et parmy la ville. (LA MARCHE, Mém., II, c.1470, 87)
[6] et fut envoyé messire Robert de Miraumont et messire Pierre, son frere, accompaignez de deux cens archiers, le chemin de Gand, pour sçavoir se les Gantois estoient point yssuz, et le duc s'en retourna le droit chemin de Sainct Adrian de Grantmont, et là se logea et y demoura par aucungs jours. (LA MARCHE, Mém., II, c.1470, 245)
[7] Le jour de l'Ascension Nostre Seigneur, au poinct du jour, passerent le pont le seigneur de Lannoy, le seigneur de Humieres, messire Jaques de Lalain et messire Jehan, bastard de Renty, accompaignez de plusieurs josnes chevalliers et nobles hommes, qui desiroient d'eulx esprouver contre les ennemis, et tirerent à un gros villaige à trois petites lieues près de là, que l'on appelle Locres. (LA MARCHE, Mém., II, c.1470, 247)
[8] et le conte de Sainct Pol, messire Jehan de Cry, messire Jaques de Lucembourg,et plusieurs aultres, grandement et noblement accompaignez, eulx mandez et advertiz par le duc de Bourgoingne, se partirent de leur garnison d'Allost et vindrent à Termonde et passerent le pont en moult bel ordre, suyvant la premiere compaignie; (LA MARCHE, Mém., II, c.1470, 250)
[9] et furent ordonnez, par maniere d'avancheurs, le seigneur de Ternant et messire Jaques de Lalain, accompaignez de Michault de Chaugy, d'Anthoine de Lornay et aultres. (LA MARCHE, Mém., II, c.1470, 251)
[10] et estoient bien accompaignez de grans seigneurs, et entre aultres monseigneur d'Estampes servoit de lance monseigneur de Charrolois. (LA MARCHE, Mém., II, c.1470, 347)

11 attestations 
 Page /2 
Fermer la fenêtre