C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de accompaigna dans 7FMR 
17 attestations 
 Page /2 

[1] Monsr de Dunoys l'accompaigna en une littière, car, pour la goute qu'il avoit, il ne povoit monter à cheval et portoit l'on son enseigne après luy. (COMM., I, 1489-1491, 45)
[2] Et, pour abregier mon recit, le siege que tenoient les Sarrazins devant Jherusalem fut levé, et le Roy Faco et ceulx de la cyté mis en liberté, où le conte de Flandres fist tant [d' armes] et sy bien se porta qu'il en acquit grant loz et grant pris, et accompaigna le Roy Faco jusques en Egipte, à la poursuyte de ses ennemis. (LA MARCHE, Mém., I, c.1470, 76)
[3] Et dont se contenta son mari et l'accompaigna honnourablement, et la pourveit de ricesses et de ce qui luy besongna, esperant que, son voyage fait, elle deust retourner, mais non fist. (LA MARCHE, Mém., I, c.1470, 76)
[4] Tiercemant, il s'accompaigna d'environ six mille chevaulx, vint à l'Arbre Secq devant Paris, entra en la cité, et print le gouvernement du Roy et du royaulme, qui que le voulsist ou non. (LA MARCHE, Mém., I, c.1470, 200)
[5] Ainsi entra la duchesse, et tousjours l'accompaigna le Roy des Rommains, et adextra la littiere, comme s'il ne feust qu'un simple conte, l'emmena en son logis, descendit à pied avec elle, et la conduisit en sa chambre, et fit tant d'honneur celle fois et tousjours à la duchesse, aux dames et damoiselles de sa compaignie, que grant louangeluy en fut donnée de chascun. (LA MARCHE, Mém., I, c.1470, 280)
[6] à l'occasion du temps oyseulx, le seigneur de Charny dessusdit s'accompaigna de douze chevaliers et escuyers, tous du duchié ou conté de Bourgoingne, feaulx ou subjectz; (LA MARCHE, Mém., I, c.1470, 283)
[7] et advint que cinq ou six jours après l'eschappement de Jaquemin de Beaumont, le dessusdit s'accompaigna de dix hommes d'armes et vint à ung bocquet près d'ung ruisseau d'eaue qui abreuve la prée, et y mist son embusche le plus secretement qu'il le seut faire; (LA MARCHE, Mém., II, c.1470, 32)
[8] et s'accompaigna de messire Pietre Vasque, un très gentil chevalier, et dont cy dessus est faicte mencion, et nommeement là où est racompté le pas du seigneur de Charny; (LA MARCHE, Mém., II, c.1470, 144)
[9] et puis luy bailla le seigneur de Charny, son oncle, sa hache, et l'accompaigna jusques bien avant en la lice. (LA MARCHE, Mém., II, c.1470, 152)
[10] et lequel s'accompaigna du conseil du duc, chevalliers et escuyers, discretz et saiges hommes et clercs, moult notablement. (LA MARCHE, Mém., II, c.1470, 177)

17 attestations 
 Page /2 
Fermer la fenêtre