C.N.R.S.
 
Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de accidens dans 7FMR 
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[1] Car les causes efficiens de chacune chose reluisent en leur effect, et la demonstration humaine se commence en imperfection par les accidens et par les effectz imparfaitz. (CHART., L. Esp., c.1429-1430, 78)
[2] Et qu'il soit vray qu'en vertu soit toute joye le preuve Aristote par vray argument qui veult dire ainsi : Comme gloire et parfait delit ne puist estre en quelconques chose escalourgiable ou muable, c'est assavoir qui puist estre mué de un en autre, si que sont souvent les communs deliz par divers accidens de joye tourné en dueil, ne puet doncques estre felicité, laquelle chose est droite joye fors ès choses qui sont en si hault degré de bonté et si fichiées que decheoir ne peuent pour quelconques troubles ne estre tresbuchiées. (CHR. PIZ., Paix W., 1412-1413, 64)
[3] Et par ces poins tenant le monde en paix, acquerres la grace de Dieu et du monde, chascun vous louera, et revendra droit ordre en tous les estas qui trop s'estoient desvengiéz de leurs droiz estres par divers accidens ; (CHR. PIZ., Paix W., 1412-1413, 90)
[4] Si me change souvent en eulx par divers accidens et fais souvent des bons mauvais et des mauvais bons, les sçavens errer et dire faulz en divers cas, et les simples aler droite voie et dire voir. (CHR. PIZ., Avision R.D., 1405, 56)
[5] Mais, disoient ilz, toutes mutacions qui adviennent es choses sont faictes vers aucuns accidens venans de la matiere, comme sont passions ou quelconques qualitez. (CHR. PIZ., Avision R.D., 1405, 60)
[6] Si mettent nombres ainsi que matere et principe des choses, et les passions des nombres ainsi comme les passions ou les abitz des choses - si que nous entendions par passions accidens legierement passibles et par abitz accidens permanens -, si comme ilz mettoient que la passion d'aucun nombre, selon laquelle il est dit pareillement per, estoit principe de justice pour l'equalité de sa division. (CHR. PIZ., Avision R.D., 1405, 67)
[7] Si mettent nombres ainsi que matere et principe des choses, et les passions des nombres ainsi comme les passions ou les abitz des choses - si que nous entendions par passions accidens legierement passibles et par abitz accidens permanens -, si comme ilz mettoient que la passion d'aucun nombre, selon laquelle il est dit pareillement per, estoit principe de justice pour l'equalité de sa division. (CHR. PIZ., Avision R.D., 1405, 67)
[8] Et par semblable maniere les autres accidens des choses ilz assimilloient aux accidens des nombres et mettoient les principes des nombres per et non per, pour ce qu'ycelles sont leurs premieres differences. (CHR. PIZ., Avision R.D., 1405, 67)
[9] Et par semblable maniere les autres accidens des choses ilz assimilloient aux accidens des nombres et mettoient les principes des nombres per et non per, pour ce qu'ycelles sont leurs premieres differences. (CHR. PIZ., Avision R.D., 1405, 67)
[10] Toutesfois car en lui ne mettoient variacion se non selon les accidens, pour ce concluoient ilz que selon substance tout le monde fust un. (CHR. PIZ., Avision R.D., 1405, 69)

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