C.N.R.S. Université de Lorraine
 
Dictionnaire Électronique de Chrétien de Troyes  
Electronic Dictionary of Chretien de Troyes  
LFA ATILF
FamilleCompletStructureModes et tempsTextes 
LAI1, subst. masc.
[F-B : lai2 ; T-L : lai1 ; GD : lai2 ; AND : lai2 ; DMF : lai2 ; FEW XX, 11a : *laid ; TLF : lai2]
Fréquence : 5 occ.
Graphies : lai, lais.

"Poème narratif avec accompagnement musical" : Et cil qui el vergier estoient D'Erec desarmer s'aprestoient, Et chantoient par contançon Tuit de la joie une chançon, Et les dames .i. lai troverent Que le Lai de Joie apelerent ; Mes n'est gueres li lais saüz. (Er 6136, 6137).

    - Noter un lai. "Jouer, chanter un lai" : Par la main d'un suen chapelain Prise a la dame de Landuc L'endemain, qui fu fille au duc Laududez, dom an note .i. lai. (Yv 2153).

    . P. métaph. : As espees notent un lai Sor les hiaumes qui retantissent, Si que lor genz s'an esbaïssent. (Cl 4024).

    - Trover un lai. "Composer un lai" : Et cil qui el vergier estoient D'Erec desarmer s'aprestoient, Et chantoient par contançon Tuit de la joie une chançon, Et les dames .i. lai troverent Que le Lai de Joie apelerent (Er 6135).

 


© LFA / Université d'Ottawa - ATILF / CNRS & Université de Lorraine 2015
La présente ressource est produite par le LFA et diffusée par l’ATILF à des fins de consultation pour l’enseignement et la recherche, à l’exclusion de toute exploitation commerciale. La citation d’un extrait de la ressource au sein d’une publication scientifique est autorisée sous condition de porter la mention suivante : DÉCT : Dictionnaire Électronique de Chrétien de Troyes, http://www.atilf.fr/dect, LFA/Université d'Ottawa - ATILF - CNRS & Université de Lorraine.